heeft iemand deze klachten ook wel eens gehad?

Discussie in 'De lounge' gestart door daalmeyer1974, 22 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daalmeyer1974

daalmeyer1974 Actief lid

24 apr 2011
    140
    0
    16
    NULL
    schiedam
    sinds een kleine week heb ik dat ik de hele dag door moe ben, sommige momenten weer even wat minder, en last van de spieren in mijn benen een soort van branderig gevoel in mijn spieren net alsof ik uren achter elkaar heb gewandeld en heel soms jeukt het dan ook. en net alsof ik watten in mijn hoofd heb. nu zat ik te googlen en kwam ik uit op b12 tekort. heeft iemand dit ook wel eens gehad en wat waren jullie klachten?

2. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Klinkt eerder als beginnende griep wat erg heerst.

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Met als verschil dat die griep zich binnen een paar uur ontwikkeld... althans bij mij wel. Geen week eerst aanmodderen maar binnen een paar uur doodziek..

Maar goed daarbij hoort i.d. wel spierpijn e.d.
    Als je de klachten houdt zou ik gewoon eens naar de huisarts gaan.
    Je klachten kunnen van alles maar ook niets betekenen. ;)
    Hopelijk voel je je snel weer beter

4. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Griep of ander virus kan best even sluimeren met vage klachten. Maar zelf heb ik een chronisch b12-opname probleem, en mijn klachten ontwikkelden zich ook in een week tijd; tintelingen, zenuwpijn, gevoelsverlies, krachtverlies... Als je klachten houdt, gewoon even bloed laten checken!

5. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Ik heb een aantal weken geleden griep gehad en ik had deze klachten ook 1.5 week voordat de griep zich uitte. Ik vroeg me ook af wat er met me aan de hand was aangezien ik nergens puf voor had en ook die kriebelende benen herken ik. Ik zou het nog even afwachten als ik jou was en als het erg lang aanhoudt even langs de huisarts gaan.

6. daalmeyer1974

daalmeyer1974 Actief lid

24 apr 2011
    140
    0
    16
    NULL
    schiedam
    toch vandaag de dokter maar even gebeld en kan donderdagochtend terecht. nog steeds branderig gevoel in mijn benen en soms ook kramp in spieren van mijn nek en schouders. en nog steeds die moeheid en watten in mijn hoofd. en soms alsof ik speldenprikjes krijg in mij voeten of benen. hopelijk laat hij me bloedprikken om te kijken op ev vitamine tekort of infectie ofzo.

7. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Niet iedereen is hetzelfde natuurlijk. Ik loop al 5 weken rond met griepklachten de eerste anderhalve week was het net niet.. de anderhalve week daarop goed ziek.. nu alweer weken verder en voel me niet optimaal maar ook niet ziek genoeg om in mijn bed te gaan liggen.

8. daalmeyer1974

daalmeyer1974 Actief lid

24 apr 2011
    140
    0
    16
    NULL
    schiedam
    nu heb ik gelezen dat vitamine b12 tekort gepaard kan gaan met bloedarmoede dus ik dacht ik kijk even naar mijn onderste oogleden, en die zijn niet mooi rood, maar bleek.

9. Joopi

Joopi Lid

7 dec 2015
    32
    0
    0
    St. Juttemis
    Magnesium tekort? Geeft ook deze klachten.

Je kan pillen slikken, maar het werk nog beter om pure magnesiumvlokken op te lossen en in een voetenbad te doen. Magnesium wordt beter opgenomen via de huid.

Deel Deze Pagina