ik had eerst altijd een nokia, daarna een samsung, maar die had een barst (tijdens het opladen en niemand had het gedaan....) dus ben ik aan de iphone gegaan. En ja, het bevalt wel een beetje, maar ik ga toch eigenlijk stiekem liever terug naar een nokia..... kan ik het beste mee overweg ik vind een iphone niks: ik hoor de muziek niet goed ( ik ben slechthorend en dit geluid is voor mij niet schel genoeg) er moet een mapje om, want het ding is van glas en ik ben écht niet voorzichtig met een mobiel. Pffff wat een gedoe voor een mobiel.
Ik heb 5 jaar met mijn Iphone 4 gedaan en toen overgestapt naar een Samsung Galaxy s6, en ik ben er super blij mee. Veel beter dan zo'n iphone, ik zou ook absoluut geen iphone meer willen hebben.
Samsung S6. Ik kwam af van de HTC M7 en zat te twijfelen tussen de Samsung en de M9. Had ik de M9 maar genomen. Nooit meer Samsung voor mij! Als ik nu weer een nieuwe ga kopen, dan ga ik eerst kijken of die nieuwe van HTC wat is en anders misschien de One Plus Two of zo.
Ik heb een iPhone 6s, een roségouden 😀😀 (alleen voor de kleur zou je hem al willen hebben haha). Voordelen: - de batterij gaat twee dagen mee - schitterende foto's - Apple is supergebruiksvriendelijk Ik heb een sim only abbo bij Simyo, maar ik ben opzoek naar iets anders, ik denk dat ik goedkoper kan.
Ik ben van een Sony Z1 overgestapt naar een Z5. Prima toestel, alleen vind ik de batterij sneller leeg gaan dan de Z1. Wij zijn bij t-mobile, omdat we dan onderling gratis kunnen bellen. Ik betaal volgens mij rond de 40 euro p.m. (3 gb internet en 120 min. bellen).
Hier van samsung naar een Huawei p8 gegaan Was even een omschakeling maar een super telefoontje hoor Had ik niet verwacht En nog eens een cash back van 100 terug gehad
De batterij gaat alleen 2 dagen mee als je hem niet veel gebruikt. Ik zit de hele dag met m'n iPhone 6s, doe er veel mee voor het werk. Elke avond moet ik hem opladen 😊
Vorig jaar Iphone 5s 32GB los gekocht, ik kan echt niet aarden met een android ding! Heb een tablet gekregen van een vriendin van mij met droid en vind het nog steeds een k** systeem en zal er echt nooit geen telefoon van willen.. Maar dat is persoonlijk... Als ik wel van de droid was geweest dan zou ik voor een sony xperia gaan van die schatjes die waterproof zijn.. Altijd handig!
iPhone 6s. Heb laatst een Samsung gehad, Galaxy s5. Ik kreeg serieus moordneigingen van dat ding en ik ben doorgaans goed met knopjes. Maar hij liep steeds vast of er crashte een app. Ik kreeg zoveel foutmeldingen steeds, niet normaal. En de batterij ging ook al snel sneller leeg. Maar iPhone, sja ze zijn overpriced. Maar zo waard. Nog nooit vastgelopen, alles doet het gewoon, supersnel. Ik vind het 3D touch ook handig. En heel fijn dat je gewoon je software kunt updaten. Een paar weken geleden was iets van iOS gehacked. Nog geen week later kon je updaten naar een bijgewerkte versie waarin het lek gedicht was. Kan Android nog wat van leren want dat is al jaren zo lek als n mandje, en ze doen er niks aan. Om over alle nep apps maar te zwijgen. En je privacy is ook veel beter gewaarborgd.
Dat is toch niet te vergelijken. Een iPhone uit 2009 met een Samsung uit 2015? Bovendien word de iPhone 4s als de eerste echt goede smartphone gezien. En reken maar dat je met een Samsung het nooit geen 5 jaar vol houdt, na 2 jaar zijn ze echt op.
Kwa besturingssysteem kan je het echter wel vergelijken. Want ik had elke keer gewoon de laatste os hoor. En ik vind het hele apple menu etc echt helemaal niets, dat is met de jaren echt niet extreem veranderd. Ook de toegangkelijkheid naar de telefoon zelf, alles moest via Itunes op de Iphone en volgens mij is dat nog steeds zo. Ook ken ik genoeg mensen met een Iphone 6, mijn schoonouders hebben beide een Iphone 6s en hebben er regelmatig hulp bij nodig, dus ik kan daar ook wel een vergelijking mee maken met hoe ze nu zijn vergeleken met de Samsung die ik heb. En dat ze met 2 jaar echt op zijn, dat zien we dan wel weer, je kunt niet in de toekomst kijken, de oudere versies worden ook gewoon nog gebruikt en verkocht en doen het nog goed. Ook ben ik heel zuinig op mijn spullen en apparatuur. Waar anderen na een half jaar al een nieuw scherm nodig hadden, zit er helemaal geen enkele kras op mijn iphone 4 na 5 jaar gebruik. Ik zeg ook niet dat een iphone slecht is, maar ik zou in ieder geval nooit meer terug willen naar de iphone, ieder zijn ding.
Ik heb een iphone 4s. Die heb ik net een jaar en loopt nu al telkens vast. Ook zijn er berichten voorbij gekomen dat aple de oudere toestellen met updates expres slechter maakt om je weer een nieuwe te laten kopen. Als de mijne software matig kapot gaat voordat hij hardware matig kapot ga stap ik gewoon weer over op een ouderwetse klapper. Ik vind smartphones overrated. Ik besteed mn geld liever aan een goede pc.
iPhone 6 plus met onbeperkt bellen en sms'en en internet 3gb daarna word ie trager voor 53 per maand