Welke telefoon heb jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Arual, 11 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Ik moet nog even wachten tot 11 maart maar dan heb ik de s7 edge :D heb nu de s6 edge. Ik ben 2 jaar geleden van Apple 4s naar Sony z1&z3 compact(hij werd omgeruild ivm problemen) gegaan en die heb ik nog net niet uit frustratie tegen de muur gegooid. Ik ben zo blij met mijn edge, het enige toestel dat mijn gebruik fatsoenlijk aankan. De s7 word wat dat betreft nog beter. Kan niet wachtennnn.

Ik betaal nu 37€ voor 2 abonnementen. 1x 300 minuten, 10gb internet met toestel en 1x 300 belminuten sim only.

Na 11 maart ga ik naar 1x 400 min 10,5gb internet met toestel en 1x 300 min sim only voor 32,50€ helemaal mooi :D

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Waarom zouden die op zijn na 2 jaar? Na 2 jaar werkten mijn oude samsungs (galaxy S en daarna galaxy s3) ook nog prima. Heb ze toen verkocht. Tablet van samsung (note) die ik begin 2013 kocht werkt ook nog prima, nu 3 jaar oud. Ook geen issue met apps die niet gedraaid kunnen worden.

3. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

S3 mini,
    sim only van Symio.
    100 belminuten/sms
    200 mb internet voor 10 euro per maand. Voor mij is dat voldoende.

4. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Samsung S4
    90 min en 500MB voor € 21,75 per maand

5. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Geen idee waar mensen hun info vandaan halen. Ik ken mensen die al jaren een samsung s3 mini! Hebben & die doen het nog prima hoor. Heb zelf ook tablets van samsung die al een jaar of 4 oud zijn en gebruik ze nog dagelijks...

6. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Galaxy s5 hierna ga ik over op de iphone 6splus pink

7. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

#107 In your eyes, 22 feb 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 feb 2016
    Galaxy K-zoom. Jammer dat die zoom-serie nooit echt groter is geworden, fantastisch ding is het. Vodafone prepaid met los toestel trouwens.

8. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik zit bij Vodafone prima provider ik heb voor 50 euro onbeperkt bellen en smsen en 2gb internet. Ik heb de samsung note 4. Prima telefoon lekker groot handig voor filmpjes kijken met de kids. Foto en geluidskwaliteit zijn prima.

9. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Heb hier een prima werkende Samsung uit 2006 liggen. Weliswaar geen smartphone, maar heb hem vorige week nog aangehad om een foto op te zoeken.
    In mijn ervaring zijn het de Samsung mini's (vooral als prepaid) die na 2 jaar inderdaad op zijn, maar daar betaal je dan ook max 150 euro voor. De uitgebreide Samsung's gaan echt wel langer mee hoor.

10. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Ruilen!??! haha. Ik heb de S5 en baal vreselijk dat ik de S4 niet meer heb.... wat een fijne telefoon en wat een slechte camera heeft de S5.

11. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Ik wil de samsung galaxy s7 hebben :D moet nog tot maart wachten ;) geen idee of ik hem los koop of met een abo neem... Heb nog ff de tijd erover na te denken :)

Hoewel ik erg tevreden ben met mn S5 ben ik toe aan nieuwe telefoon. Mn moeder had de s6 en die vond ik echt een top toestel! Jammer dat die gestolen werd....

12. MrsDiablo

MrsDiablo Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.024
    438
    83
    TS heb je al een keuze gemaakt?

13. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ja dat klopt. Ik bedoelde smartphones en dan meer de nieuwe Galaxy's. Sinds de galaxy s4 gaat er iets niet goed mee. Ik ken bijna geen tevreden gebruikers van de s4, s4 mini en de s5. De s6 is redelijk nieuw dus dat zal nog wel gaan. Maar bijv vriendin van mij had na 1 jaar een onbruikbare Galaxy s5. En als ze Samsung belden dan zeiden ze gewoon dat het bij hen bekend was en ze er niks mee deden.

14. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik ben een volledig tevreden gebruiker van de S5 :D Geeft helemaal geen problemen eigenlijk en ik heb hem langer dan een jaar (bijna 2 jaar nu). Ik stap straks in juli over naar de S7 en dan neemt mijn vriend deze over.

15. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ja dat kan natuurlijk. Ik heb zelf ook een Galaxy s5 gehad. En die liep al vanaf het begin regelmatig vast. Bevriezen of dat een app ineens ermee stopte (crashen).
    Ik moet ook zeggen dat ik het erg vervelend vind dat je helemaal geen privacy opties hebt. Als je een app download vraagt die toegang tot vanalles en nog wat en je kan alleen maar klikken op 'accepteren' anders download die niet.

16. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Dat lijkt me ook logisch eigenlijk, als die app die bepaalde toegang niet heeft dan werkt het vaak gewoon niet. Als je bijvoorbeeld een camera-app hebt en je geeft geen toegang tot de camera, wat heb je dan aan de app? Toegegeven, soms zie ik ook het nut niet in van bepaalde toegang, maar de meeste dingen zijn vrij logisch.

17. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Nou dat vind ik niet. Kijk een camera app heeft je camera nodig en je foto's. Maar een camera app heeft geen toegang nodig tot mijn sms'jes, contacten, locatie etc. En dat vraagt en krijgt die wel allemaal.
    Google verdient goud geld aan alle data die je telefoon over jou verzameld. Daarom zijn er ook zoveel gratis apps en zijn alle Android toestellen een stuk goedkoper. (Ook doordat Andeoid erg slecht onderhouden word maar dat is weer een ander verhaal) Ik ben daar niet van gediend. Op een iPhone kun je precies instellen wie er toegang heeft tot wat. En apps die je gegevens stiekum terugsturen naar de app makers worden systematisch geweigerd of verwijderd uit de Appstore.

18. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    ik heb een samsung a5

19. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Omdat je een foto kan maken via een berichtje, heeft een camera daar wel toegang voor nodig. Locatie zelfde, aan foto's willen mensen een locatie hangen dan moet de app dat wel weten. In android kun je overigens wel instellen of een app je locatie wel of niet deelt.
    Ik heb er niet zo'n last van eigenlijk. Over het algemeen installeer ik apps die ik vertrouw en de meeste toegangsdingen zijn gewoon omdat ze nodig zijn voor die app. Mensen gaan er steeds beter naar kijken en in de playstore wordt steeds beter gezet waarom welke toegang nodig is. Dat zorgt er ook voor dat er steeds minder tussendoor sneakt.

Overigens, dat apple die apps verwijdert van de appstore betekent natuurlijk wel dat ze er een tijd in hebben gestaan.

20. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Tuurlijk, bij de Appstore worden ook wel eens fouten gemaakt, en glippen er troep apps tussendoor. En de Macstore loopt momenteel al helemaal niet denderend.
    Maar ik heb toch de indruk dat er in de Google playstore over het algemeen wel wat meer rommel staat.

Deel Deze Pagina