Wij hebben super leuke duo rolgordijnen. Staan fantastisch in de huiskamer. Nadeel alleen is dat met mooi zonnig weer ik helemaal niets zie op mijn computer! Daarom wil ik in de zomermaanden het rolgordijn vervangen door een ander rolgordijn. Een rolgordijn die verduisterend is. Wij hebben katten, die zeer graag achter gordijnen kruipen en er met hun pootjes (en nagels) aan zitten. Ik zag het rolgordijn 'Ariane' in de aanbieding bij de Kwantum. Maar je hebt er ook het rolgordijn Aimee, die een stuk duurder is. Ga je dat verschil in kwaliteit echt merken? Iemand andere suggesties? Kleur: wit, lichtgrijs of antraciet.
verschil in kwaliteit zul je echt in de winkel zelf moeten bekijken. ik heb mijn rolgordijnen bij een zonweringsbedrijf weg en heb zelf de stoffen gevoeld en tegen het licht kunnen houden. ik heb zelf donker grijze maar doordat ze wel soort van transparant zijn laten ze veel licht door. op de slaapkamer van dl heb ik wel een verduisterend rolgordijn en daar komt ook echt geen licht doorheen. dat voelt heel dik en stug. verder is kleur heel persoonlijk vind ik en het moet bij je huis passen
Wij hebben sinds kort de verduisterende rolgordijnen van IKEA.. Ook niet te duur, maar doen het prima.
Die van de IKEA zijn helaas niet lang genoeg, breedte moet 210cm zijn, bedankt! Bij zonweringsbedrijf of de duurdere rolgordijnen boven de 100 euro vallen af, ze zullen alleen naar beneden zijn bij computergebruik dus hoeft van mij niet perfecte kwaliteit te zijn. Maar ik heb wel eens rolgordijnen gehad die al na 2 keer af/oprollen gingen 'draden' en dat wil ik wel een beetje voorkomen, dan betaal ik liever 30 euro meer voor de duurdere variant bijv.