Wat geef je dan in totaal uit gemiddeld per maand? Dus boodschappen , kleding, cadeaus verzorgingsproducten ,tanken ,uitjes (geen reiskosten die je maakt) eigenlijk alles naast je vaste lasten ? Ik vraag me af of dat net zo verschillend is als boodschappen
Goh...tanken vind ik moeilijk te zeggen omdat er ook werkverkeer bij zit. Boodschappen dus 60-80 ongeveer Kleding 200 denk ik Uitjes ook wel 100-150 euro Verzorging zit bij de boodschappen Cadeau's..verschilt heel er per maand .gemiddeld 50 euro ofzo.
250 per week, soms wat extra aan kleding (kinderbijslag) en een wat luxer dagje uit met het hele gezin of uit eten gaan zijn exclusief. Maar dingen als naar de dierentuin(abbo)/speeltuin en een keer ergens lunchen met de kinderen is wel inclusief. Gaat verder op aan boodschappen en verzorgingsartikelen, speelgoed, boeken en cadeautjes voor kinderfeestjes. Verjaardagscadeaus hangt er van af hoe het saldo van de boodschappenrekening zich tov de wensen verhoudt , Tanken is inclusief voor mijn auto, en die wordt alleen prive gebruikt. Als we ver of vaak weg gaan met de gezinsauto wordt er wel eens extra getankt.Man tankt apart van zijn zakelijke rekening.
moeilijk te zeggen 40- 60 euro boodschappen per week incl, de dieren cadeautjes 50 euro per maand verzorging zit bij de boodschappen in Brandstof is 50 euro per week maar we rijden maar max 25 km prive per week. de rest woon werk verkeer Dagjes uit is 30 euro per maand
Per maand gemiddeld: Boodschappen: 200 Kleding: 50 Uitjes: 150 Cadeaus: 25 Verzorgingsproducten/make-up/deo etc: 15 Tanken: niks Auto van de zaak Soms iets meer, soms iets minder. Vaak hebben we er een maand tussen zitten waarin opeens alles tegelijk op is! Dus dan zijn de uitgaven net wat hoger dan normaal.
Bij ons gaat er wel zo'n 1000 - 1250 euro per maand op aan alles, boodschappen (zeker 100 euro per week), kleding, uitjes, cadeautjes, tanken.
Oficeel hebben wij een budget van 500 per maand voor verzorging, eten, cadeautjes, uitjes etc. Maar daar komen wij altijd over... wisselend van 600-900 per maand. Zou mij er graag aan willen houden maar het lukt niet... maar goed we kunnen het missen. Benzine is 70 per maand. Maar wij rijden weinig werk meestal op de fiets en vriend gaat met de Ns. Ga wel 1 keer pe 2 maand naar mijn moeder en dan zijn we gauw 40 euro kwijt aan benzine.
Teveel. Vind ik. Met tanken, boodschappen, luiers, en alles wat nodig is daarnaast, drogisterij, feestjes, uitjes (doen we weinig) zo'n 250 a 300 per week. Tussen de 1000 en 1200 per maande denk ik. Maar dat is wel echt alles. Tanken kost ons al zo'n 3 a 400 per maand.
Lastig om te zeggen, Ik denk: Boodschappen 400 euro (5pers) Uitjes: geen budget voor Dieren zitten al bij de boodschappen in. Wij hebben 1 auto en die wordt elke week afgetankt voor 50 euro. Dus 200/250 per maand. Kleren probeer ik alleen te kopen van de kinderbijslag, maar voor ons alleen als het nodig is. Laten wij zeggen 150 per 3 maanden? Cadeautjes probeer ik altijd met acties te kopen. Dus dat bespaart ook weer. Denk 20 euro per maand ofzo. Voor de rest proberen wij zo zuinig mogelijk te leven.
Dat vind ik heel moeilijk. Dat verschilt zo per maand. Alleen tanken is redelijk stabiel ongeveer 50 euro per maand. Ik heb een hele zuinige auto (1:30) en doe daarmee alleen boodschappen en kind naar school brengen. In het weekend gaan we met mijn man zijn auto weg maar die tankt op de zaak dus dat merk ik niet in mijn maandlasten. Kleding kan de ene maand 1000 euro zijn maar ook zo een maand niets. En weer een andere maand 200 euro. Net wat ik tegenkom of nodig heb. Ik gebruik de kinderbijslag daar niet voor. Uitjes ook heel variabel. Minimaal 300 per maand (elke zondag uit eten). We kunnen zo 3 weekenden op rij naar een dierentuin, pretpark gaan maar ook zo 2 maanden niet. Van april tot augustus gaan we elk weekend naar de camping en gaan we er veel minder op uit omdat mijn zoon zich daar heel goed vermaakt en het er heerlijk vind. Kadotjes ook variabel, van december tm maart bijna elke weekend wel een verjaardag en dan is het denk ik 100 euro per maand. Verjaardag van mijn eigen zoon is meestal rond de 1000 euro (feest thuis (springkussen boodschappen caitering), kinderfeestje, uitdelen, kado ). Wat maandelijks terugkomt is kapper. Mijn zoon en man gaan elke 2 weken dat is per maand 50 euro. Ik ga elke 6 weken dat is 100 euro per 6 weken. En ik ga elke 3 weken naar de nagelstyliste dat is 45 euro per 3 weken en als ik niet zwanger ben 2x per maand naar de zonnebank dat is dan 20 euro per maand.
Ik heb 150 euro per week voor boodschappen en tanken. Incl verzorging spul en huisdieren (tanken is vanwege werk zo duur) En dan 300 per maand om uit te geven aan extra's, dagje weg, cadeaus etc. Geen vet pot maar dat komt wel weer.
Goh best lastig om te zeggen. Mijn man is sinds 1 Januari zzp'er en als aan het einde van deze maand het salaris komt dan hebben wij de helft meer te besteden dan nu. Afgelopen jaar hadden we het erg moeilijk en zag het er ongeveer zo uit: Boodschappen 100 per week Tanken 25-30 per week. Mijn man heeft een bus voor zijn werk dus alleen ik gebruik de auto om naar werk te gaan. Kleding 0. De kinderen met kinderbijslag Cadeaus en overige 50 of meer. We hebben afgelopen 2 maanden zoveel verjaardagen gehad dat het niet met minder kon. Zoals ik al zei hebben we wanneer het salaris komt de helft meer te besteden. Ik ben niet van plan om extremer te leven. Maar ik ga ook zeker niet bezuinigen. Ik wil een deel apart zetten voor de kinderen en elke maand wat sparen. En de rest ga ik lekker van shoppen .
Boodschappen 240/300 euro tanken 140/160 euro. Mijn werk is 40km enkele reis. kleding koop ik niet maandelijks maar een schatting is dan 100 euro uitjes schat ik ook op 100 euro. In de winter weinig en in de zomer veel uitjes cadeaus doen we niet vaak maar inclusief de decembermaand schat ik het dan per maand op 50 euro
Per maand; Boodschappen, verzorgingsproducten plus alles voor de baby; 300-350 pm Benzine; Woon-werkverkeer wordt volledig vergoed, privé max 40 pm Kleding koop ik echt niet maandelijks maar als ik het jaarlijkse bedrag omreken naar per maand; 40 pm Uitjes; Gemiddeld 40 pm Cadeautjes; Gemiddeld 30 pm
Ons totale budget is 100 per week. In financieel betere tijden was dat 150 per week. En daar doen we alles van. Behalve tanken. Dat is bij ons zakelijk. Aan boodschappen gaat daar 40-60 euro heen. Kan een keer 70 zijn maar ook wel eens 30. Kleding en schoenen wordt hier pas gekocht als iets versleten of te klein is. We hebben ook niet zo veel. Nergens voor nodig. Wij zijn best van het minimaal leven. Al die spullen zijn nergens voor nodig. We hebben beiden een hobby. De mijne is haken. Ik heb alleen wol in huis voor datgene wat ik aan het maken ben. Die kosten zitten gewoon bij dat budget in. Voor mijn man ook. De ene week hou ik zo 20 euro over. De andere week weer 10 erover. Wat over blijft gaat in een potje voor cadeautjes. We geven per maand dus nooit meer uit dan 400 euro of 500 in een maand met 5 weken.
Voor de boodschappen houden wij gemiddeld 350 p.m aan (80 p.w.) en variabel 250. Tanken nog zo'n ca. 120 euro voor beide auto's.
Per maand: 600 boodschappen inclusief verzorgings en schoonmaakproducten 550 benzine 350 extra's zoals kleren, uitjes etc, De rest gaat op aan vaste lasten en sparen.
Boodschappen: 250 Tanken: 60 Luiers: 50 En daarnaast natuurlijk altijd wel extra dingen, maar daar hebben we geen budget voor
Hier 1200. Dit staat ook op een aparte rekening. Hiervan worden de volgende kosten betaald: boodschappen, verzorgings producten, tanken, kleding, cadeautjes en vrije tijds besteding. Ik vind het ideaal dat het op een aparte rekening staat. Sindsdien heb ik weer overzicht!