Hoi meiden, over 2 weken word onze kleine gedoopt, ik zie hier als een berg tegenop. Ik heb last van hyperventilatie, en met name in de kerk, waar bij ons ongeveer 1750 man zit vind ik het zo eng om straks voorin de kerk te staan, ben bang voor een paniekaanval. Wat is een goed homeopathisch middel voor mij om straks rustig daar voorin de kerk te staan?
Ik bedoel het echt absoluut niet negatief of aanvallend, maar ik zie de laatste weken tot maanden regelmatig topics voorbij komen waarin je gespannen en/of bezorgd overkomt. Als dat voor jou geen belemmering in het leven is, dan is er natuurlijk geen enkel probleem! Maar als je dat wel zo ervaart, dan zou ik je toch adviseren om jezelf af te vragen of je daar misschien iets aan zou willen doen On topic sluit ik mij aan bij Twee kids.
Geen problemen mee, waarschijnlijk gewoon om dr ei kwijt te kunnen! En ze is vast bezig met beterschap!
Heel herkenbaar! Wij hebben ook zo'n grote gemeente , misschien wel dezelfde. Kun je niet een keer een halve oxazepam nemen? Dan weet je zeker dat het goed gaat!
Als je een homeopatisch middel zoekt dat werkt dan kan niemand je hier helpen. Welk middel geschikt is hangt namelijk helemaal van jezelf af. Daarvoor zul je toch echt een consult bij een klassiek homeopaat moeten hebben!
Propranolol vragen via de huisarts. Wordt vaak voorgeschreven bij examenvrees en plankenkoorts. 1 pilletje is voldoende om je rustig te voelen. Maar ja... dit is niet je vraag, want het is niet homeopathisch. Wilde toch de tip meegeven.
Ik bedoelde het ook echt niet vervelend hoor En ja, een forum is natuurlijk ook om je ei kwijt te kunnen, dus het zou best kunnen dat ik daar een vertekend beeld door heb.