Vorig jaar rond mei/ juni heb een abonnement afgesloten voor 2 jaar bij tele 2 met een gratis mobiel galaxy s white... super blij mee natuurlijk want hij heeft vele opties, lekker groot en toen hij net uit was, was hij best wel duur als je hem los koopt... na een maand was hij al kapot, hij liep veel vast, soms geen geluid, mobiel ging niet aan of uit etc. etc... dit tot 4 keer toe. Heb hem 4 keer opgestuurd en terug gekregen... nu 2 1/2 week geleden weer opgestuurd, hij liep weer vast, kon mijn mobiel niet uit krijgen als hij vast liep en ik kon hem niet opladen. ik heb ook bij tele2 uitgelegd dat ik graag een nieuw mobiel wil, je kan hem blijven repareren maar als hij kapot is is hij kapot en dan kan je beter een nieuw mobiel geven. Ik heb nog een heel jaar voor ik een nieuw mobiel en abonnement kan afsluiten dus wil nog wel van kunnen gebruik maken... HIj moest wel eerst opgestuurd worden voor dat ze kunnen oordelen of ik een nieuwe krijg... Begrijpelijk natuurlijk... Vanmiddag krijg ik een mail dat ik voor de reparatie kosten moet betalen omdat er vochtschade is en dat de onderdelen vervangen moest worden. 65,- euro dus. Vochtschade kan ik mij echt niet voorstellen want ik heb mijn mobiel altijd bij me, in mijn tas, jaszak of op mijn nacht kastje. Ik ben voorzichtig met dure spullen en omdat hij al zo vaak kapot is gegaan al helemaal... ik heb dit ook uitgelegd aan tele2 en dat ik niet voor de kosten ga betalen. Ze vond het zelf ook raar van de vocht schade vanwege de problemen van mijn mobiel... Ze ging overleggen met haar leidinggevende voor hoe of wat... Ik vind het zo raar dat ze mij geen nieuw mobiel geven na al die reparaties en omdat ik nog 1 jaar abonnement te gaan heb... Bij mijn oude laptop kreeg ik wel mijn geld terug om een nieuwe te kopen, die was al 5 x gerepareerd en die was niet meer te repareren. Het was een fout van de fabriek... waarom doen ze dat dan ook niet bij een mobiel?
In de vochtschade zou ik niet intrappen. Ik heb laatst wat op tv gezien dat ze dat soms gewoon zeggen terwijl het echt niet waar is. Gewoon om er maar vanaf te zijn! Dus als je zeker weet dat dat het niet is, houd voet bij stuk en eis een nieuwe. Ik weet niet of je een rechtsbijstand verzekering hebt? anders zou je die eventueel in kunnen schakelen. Je hebt ze namelijk meerdere keren kans gegeven op herstel, als hij dan nog niet goed is heb je recht op vervanging.
een rechtsbijstand heb ik niet maar ik blijf net zo lang zeuren tot ik een nieuwe heb... ik betaal geen cent