De samsung s2 kan ook naar android 4.0 worden geupdatet De specificaties van de s3 zijn nog niet bekend, hij wordt 3 mei pas gepresenteerd. Hier kun je alle geruchten over de s3 lezen Samsung Galaxy S III « Androidworld Androidworld
He meid.. Heb jij ook als je je telefoon opstart allemaal van die verschillende schermpjes etc met nu.nl en nog 2 andere? Weet je hoet je die moet verwijderen?? Ik wil al die troep niet op mn telefoon. En krijg jij je wifi aan?
en wiffie zet je aan als je gewoon op je startscherm bent en dan je vinger helemaal boven aan zetten en naar beneden schuiven daat staat wifi bij ...
Ja dat begreep ik idd. Maar ik moet een wachtwoord invullen! Jullie niet dan? En die ben ik kwijt dus vandaag even contact opnemen met internetprovider.
Mijn Galaxy S is vorige week stukgegaan. Kost best veel geld om te repareren en ik heb nog drie maanden tot ik een nieuwe mag. Zit nu dus met een oudje. Is wel wennen, zonder internet, maar is te doen Ik heb al een beetje rondgekeken, en ik hoorde wat over de nieuwe HTC, maar Tweakers.net (onafhankelijke testsite) vindt het batterijgebruik onacceptabel. Tja. Toch maar geduld hebben dan voor de S3? Wie wacht daar nog meer op?
@Nadientje: ik!!! Maar dat was wel duidelijk... hihi... Ik mag alleen pas in juli mijn abo verlengen. Hoop dat je voor de s3 niet al te veel hoeft bij te betalen.
Ik heb bijna een jaar met zo'n oude nokia gedaan omdat de ander kapot was.. Ik moet eerlijk zeggen je kon er alles mee doen.. Keihard op de grond smijten etc en hij ging nog niet kapot!! Nu heb ik de galaxi ben ik wel wat banger hoor om m te laten vallen. Ik heb ook een verzekering afgesloten want ik ben veel te bang dat deze telefoon een keer kapot valt. Is het niet door mij dan wel door de kids. Ik vroeg hoelang ik nog moest wachten op de s3.. Hij zei begin mei wordt hij pas geintroduceerd! Kan zeker dan nog wel maanden tot een jaar duren!
Zou sowieso niet voor de BB gaan... Ik Ben zelf echt een Samsungfan en had eerst de s2.. Omdat wachten op de s3 me te lang duurde ben ik tijdelijk over gegaan naar de Iphone... Vind het beide zeer fijne telefoons.. Maar zou na deze vermoedelijk toch weer terug vallen naar Samsung.. Als het wachten op de s3 echt nog maanden duurt zou ik lekker gaan voor de s2. Hij is misschien iets breder en langer als de iphone(vind ht zelf niet veel schelen) Maar hij is wel dunner. Ook vind ik in vergelijking het scherm van de s2 veel mooier. Ik heb hier zelf weinig last van, maar hoor het wel eens van andere, de s2 werkt wel lekkerder qua dingen intypen. Iphone geeft geen "gevoelsreactie"(weet ff niet hoe ik het moet noemen) en dat doet de s2 wel.. Hoop mensen schijnen dit fijner te vinden ook
Dat is wel een aparte reactie van die winkel, omdat samsung heeft aangegeven dat hij kort na de intro te krijgen is. Waarom zouden ze ook zo lang wachten na introductie voor hij echt te krijgen is? Ik verwacht dat ik in juli/augustus gewoon een s3 kan aanschaffen.
Ik heb een IPhone 4S gekozen. Belangrijkste redenen: de 'hebbeding'-factor van deze telefoon vind ik het hoogst en ik had al een Ipad, dus ik kan nu veel dezelfde apps gebruiken. Ik heb 'm nu een paar weken en het bevalt uitstekend.
Heel goed gedaan! Ik dacht de code te weten maar hij pakt m niet Misschien leg het ergens anders aan?