welke telefoon ????

Discussie in 'De lounge' gestart door happymama, 19 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
  2. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    He meid..

Heb jij ook als je je telefoon opstart allemaal van die verschillende schermpjes etc met nu.nl en nog 2 andere? Weet je hoet je die moet verwijderen?? Ik wil al die troep niet op mn telefoon.

En krijg jij je wifi aan?

3. happymama

happymama Niet meer actief

sorry voor de typ fouten , bedoel dat er android 4 op kan . en een bb werd afgeraden

4. happymama

je vinger er lang ophouden en dan naar beneden schuiven daar staat een prullebakje

5. happymama

en wiffie zet je aan als je gewoon op je startscherm bent en dan je vinger helemaal boven aan zetten en naar beneden schuiven daat staat wifi bij ...

6. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Bedankt voor je antwoorden! Wifi is nog niet gelukt. De rest wel.

7. happymama

Je moet je vinger aanzetten waar de tyd en bat staat en dan naar beneden schuiven

8. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ja dat begreep ik idd. Maar ik moet een wachtwoord invullen! Jullie niet dan? En die ben ik kwijt dus vandaag even contact opnemen met internetprovider.

9. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Mijn Galaxy S is vorige week stukgegaan. Kost best veel geld om te repareren en ik heb nog drie maanden tot ik een nieuwe mag. Zit nu dus met een oudje. Is wel wennen, zonder internet, maar is te doen ;)
    Ik heb al een beetje rondgekeken, en ik hoorde wat over de nieuwe HTC, maar Tweakers.net (onafhankelijke testsite) vindt het batterijgebruik onacceptabel. Tja. Toch maar geduld hebben dan voor de S3? Wie wacht daar nog meer op?

10. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    @Nadientje: ik!!! Maar dat was wel duidelijk... hihi... Ik mag alleen pas in juli mijn abo verlengen. Hoop dat je voor de s3 niet al te veel hoeft bij te betalen.

11. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik heb bijna een jaar met zo'n oude nokia gedaan omdat de ander kapot was.. Ik moet eerlijk zeggen je kon er alles mee doen.. Keihard op de grond smijten etc en hij ging nog niet kapot!!
    Nu heb ik de galaxi ben ik wel wat banger hoor om m te laten vallen.
    Ik heb ook een verzekering afgesloten want ik ben veel te bang dat deze telefoon een keer kapot valt. Is het niet door mij dan wel door de kids.

Ik vroeg hoelang ik nog moest wachten op de s3.. Hij zei begin mei wordt hij pas geintroduceerd! Kan zeker dan nog wel maanden tot een jaar duren!

12. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Alleen ervaring met de iPhone en vind het een fantastisch ding! Totaal verslaafd, ikke.

13. IngiePingie

IngiePingie Niet meer actief

Zou sowieso niet voor de BB gaan... Ik Ben zelf echt een Samsungfan en had eerst de s2.. Omdat wachten op de s3 me te lang duurde ben ik tijdelijk over gegaan naar de Iphone... Vind het beide zeer fijne telefoons.. Maar zou na deze vermoedelijk toch weer terug vallen naar Samsung..
    Als het wachten op de s3 echt nog maanden duurt zou ik lekker gaan voor de s2. Hij is misschien iets breder en langer als de iphone(vind ht zelf niet veel schelen) Maar hij is wel dunner. Ook vind ik in vergelijking het scherm van de s2 veel mooier.
    Ik heb hier zelf weinig last van, maar hoor het wel eens van andere, de s2 werkt wel lekkerder qua dingen intypen. Iphone geeft geen "gevoelsreactie"(weet ff niet hoe ik het moet noemen) en dat doet de s2 wel.. Hoop mensen schijnen dit fijner te vinden ook

14. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Dat is wel een aparte reactie van die winkel, omdat samsung heeft aangegeven dat hij kort na de intro te krijgen is. Waarom zouden ze ook zo lang wachten na introductie voor hij echt te krijgen is? Ik verwacht dat ik in juli/augustus gewoon een s3 kan aanschaffen.

15. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik heb het bij kpn in de winkel en ook nog eens aan de telefoon.
    Nou ja joh ik heb nu de 2 egekocht :D

16. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ook leuk :)

17. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb een IPhone 4S gekozen.
    Belangrijkste redenen: de 'hebbeding'-factor van deze telefoon vind ik het hoogst en ik had al een Ipad, dus ik kan nu veel dezelfde apps gebruiken.

Ik heb 'm nu een paar weken en het bevalt uitstekend.

18. happymama

jah dat klopt wij hebben die code op de router geplakt of hoe heet da ding

19. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Heel goed gedaan! Ik dacht de code te weten maar hij pakt m niet :(
    Misschien leg het ergens anders aan?

20. happymama

de code weet de provider niet trouwens , want die heb jezelf gemaakt als t goed is

Deel Deze Pagina