Ik heb een hele oude samsung die van ellende uit elkaar valt, accu niet meer goed oplaadt, kortom....tijd voor een nieuwe. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Welke hebben jullie, en waarom deze? En ben je er tevreden mee?
Ik heb een samsung trend lite plus. Prima ding voor whatsapp, wordfeud en af en toe eens internetten. Hij is wel wat sloom. Voor mij dus een prima ding, ik zou hem niet kopen als je veel wil internetten en spelletjes wilt doen enzo.
Misschien helpt het om te kijken wat je precies verwacht van een telefoon en wat je er mee wilt gaan doen. En ik zou kijken of je het nieuwste van het nieuwste wil of een iets ouder model. Ik heb een samsung galaxy s5 waar ik erg blij mee ben. Hij maakt goed foto's, kan alle apps draaien die ik wil, beeldscherm is lekker groot, batterij gaat lang mee, hij laadt snel op en hij kan tegen een stootje
Een OnePlus. Echt een geniaal ding en kost in verhouding niet veel geld. Had altijd een iPhone, maar vond een nieuwe toch echt te duur. Nooit gedacht dat ik over een andere telefoon nog enthousiaster kon zijn
Heb nu de S3 mini en ben me aan het oriënteren op een nieuw toestel. Denk dat het de HTC one m8 gaat worden. Zeer goede recensies en minder duur dan de S5.
Een goede camera en snel internet vind ik belangrijk. Ook gezien mijn werk, waar ik snel dingen op moet kunnen zoeken op internet. Verder een groot scherm, dat lijkt me erg prettig.
Hier een xperia Z3. Zeer goede camera (20,7 mp) en groot scherm en nog veel meer. Altijd iphone gehad maar ben over deze echt ontzettend tevreden. Mijn belangrijkste eis was voornamelijk de camera mogelijkheden en deze kan onder water
Ik kan je echt de huawei ascend G7 aanraden. 5,5 inch scherm (maar hij is niet zo lomp) 13 MP camera met goede lens en maakt echt super scherpe foto's! 5mp selfie camera. En een batterij met langere duur. Hij is een stuk goedkoper dan bijvoorbeeld Samsung, ik heb hem nu een week of 2 (via mediamarkt website) en ben echt zo super tevreden! En dat terwijl ik voorheen echt voor merken als Samsung ging. Geef mij nu huawei maar!
Samsung galaxy s4, heel blij mee, goed aan te passen met widgets, groot scherm maar niet té, kan 4g op en werkt gewoon prima
Wederom een topic waarin niemand naar mij gaat luisteren; maar ik ga het toch nog een keer zeggen - De moto G, van Motorola. Het is een telefoon waar je acuut verliefd op raakt en naarmate je er gebruik van maakt, ben je er steeds meer trots op. Vooral in verhouding met een Samsung; waarbij een toestel traag wordt of om de haverklap opgeladen moet worden etc. Het is een prachttoestel. Hij is low-budget, maar bevat alle features van een smartphone. De camera is ook prima (als je HD-kwaliteit wil, moet je een echte camera kopen - de 'binnencamera' voor selfies is crappier dan aan de buitenkant) en eigenlijk alles bevalt me aan dit toestel. Mijn partner heeft er ook eentje voor zichzelf, dus we zijn hier de moto G-family. Motorola Moto G 8GB Zwart - Prijzen - Tweakers En nee, we hebben geen aandelen !
Nadat mijn Samsung het begeven had wilde ik eigenlijk weer een nieuwe Samsung kopen. Bij nader inzien had ik toch geen zin om weer zoveel geld uit te geven voor een telefoon. Heb de LG L90 gekocht. Prima ding, ben er super tevreden mee!
Samsung S4. Ik ben er soort mee getrouwd, Wekt me braaf in de ochtend, is m'n agenda en m'n fototoestel. Laat m wel eens ongegeneerd uit mijn handen vallen en hij vindt het allemaal prima. Heb er een abbo bij en verbruik al mn belminuten
HTC One M8, volgens mij niet heel nieuw meer dus ook niet zo duur. Vind hem echt heerlijk. Kan dat ding laten vallen en er komt geen krasje op
Ik heb sinds paar weken een s5. Ik ben er superblij mee. Het doet bijna alles wat ik wil en vraag haha. S4 schijnt ook goed te zijn, maar het is iets kleiner. Mijn man zweert bij een iphone.
Ik heb, net als Joycey, een Motorola Moto G. Niet duur en kan toch heel veel. Camera voldoet, maar is niet super. De beste camera's vind je in de Sony of Samsung K-zoom. Daar hangt ook een prijskaartje aan natuurlijk, dus dat is iets wat je in overweging moet nemen. De Moto G is in een 3g en 4g (lte) versie verkrijgbaar, dus mocht je voor die kiezen, houd daar rekening mee.