Dochter heeft net een Samsung A20 gekocht/gekregen voor haar verjaardag. Haar eerste telefoon was een Nokia, maar die vond ze niet tof genoeg dus kocht ze zelf een Chinees merk. Na een jaar is de accu compleet gaar en aangezien ze ver moet fietsen voor school heeft ze hem alvast gekregen voor haar verjaardag. Ik wil wel dat ze bereikbaar is. Ze had maar 50 euro, dus de rest heeft ze nu “gehad”. Maar voor haar verjaardag krijgt ze dus alleen een kleinigheidje.
Ik zou vooral kijken naar de opslag. Ze zal er wat apps voor school op moeten zetten, zoals Magister. En misschien kun je kijken met een lange accuduur en/of naar eentje met een snellader. Mijn leerlingen vragen nogal eens of ze hun gsm mogen opladen tijdens mijn les. Ik ben me ook een beetje aan het oriënteren. Ik zag vorige week een prima Huawei voor 160 euro. Nu heb ik goede ervaringen met dat merk en ik heb nog nooit een IPhone gehad, dus misschien wordt dat merk door anderen compleet afgeserveerd.
Even terloops opgegooid thuis waar dochter bij was aan wat voor telefoon ze zat te denken. Die reactie haha, het maakt haar dus geen worst uit wat voor telefoon ze krijgt ALS ze er maar 1 krijgt Wij willen inderdaad wel een beetje fatsoenlijk toestel, en zijn zelf nogal samsung fan. Maar wij kijken even rond wat we tegenkomen.
Hahaha, leuk toch! En ik sluit aan bij het advies genoeg opslag en lange duur batterij. Heel belangrijk! Ik zat gisteren nog met een opslagprobleem bij het toestel van mijn man van 16 gb (echt niet doen).
Nou zoon is binnenkort jarig en will toch wel een telefoon cadeau dus wij zijn ook aan het kijken. Zal iets van een Motorola of samsung worden, 64 gb. Hij krijgt deze van ons, hoeft zelf niks bijbetalen.
Mijn oudste heeft een Motorola gekregen. Ik vind 100 euro voor een cadeau echt de max, voor een telefoon voor een kind overigens ook. Wij hebben nooit oude telefoons van ons die nog gebruikt kunnen worden. We kopen zelf pas een nieuwe als de oude het of echt niet meer doet (of bijv een batterij die na 1 uur al op is) of het scherm bijvoorbeeld helemaal gebarsten is. Zelfs met 1 scheur in het scherm gebruiken we hem vaak nog maanden
@tuc net zitten kijken en ik ben echt niet van alles moet duur zijn maar ik kom met de eisen die wij stellen (batterij, 64 gb, android 10) toch op een bedrag van 200 a 250 euro. En dan heb je echt een mooi budget toestel. Mijn zoon gaat dan wel naar de middelbare school en wij vinden een goed toestel belangrijk.
Inmiddels kwam ze er zelf mee dat ze eerst een gaaf hoesje wil uitkiezen en dan wel kijkt welke telefoon erin past. Zo belangrijk vindt ze het dus
Onze zoon heeft een Samsung S10. Meestal kreeg hij het afdankertje van man of mij maar voor deze heeft hij zelf de helft meegespaard.
Ge wel dig!!!! Veel plezier met het uitzoeken van een hoesje! Hier hebben wij een keuze kunnen maken. Het wordt samsung m21. Wel wat duurder dan wij eerst dachten maar het voldoet aan alle eisen die wij stellen.
De oudste heeft een Samsung J6 en die andere 2 hebben een Samsung A40. Zou ik voor de oudste nu opnieuw moeten kiezen dan zou het ook een A40 worden, die heeft veel meer opslag.
Dochter had de iphone 7 van mijn man al een tijdje maar heeft nu de iphone x gekregen omdat ze naar de middelbare gaat. De 7 is naar onze jongste gegaan. Wij vinden het belangrijk dat ze iphone hebben omdat wij dat zelf ook hebben. Inderdaad is genoeg geheugen En beetje snelheid belangrijk met al die school apps
Hier krijgen ze afdankertjes (van ons, opa en oma of collega's, maar net wie wat over heeft ). Oudste heeft inmiddels een Samsung A40 zelf bij elkaar gespaard, echt een prima ding. Jongste heeft een oude S4 mini, doet het voor haar leeftijd (10 jaar en groep 6) nog prima. Zij is ook aan het sparen voor een nieuwe telefoon, zit zit op 80 euro ongeveer, dus nog even doorsparen
Onze dochter heeft eerst een jaar een oude telefoon van ons gebruikt. Voor haar 12e verjaardag wilde ze graag de Samsung A40. Wij hebben €150 betaald, de rest heeft ze zelf bijgelegd van verjaardags-en spaargeld.
Mijn zoon heeft mijn oude Samsung S9 gekregen. Volgende week krijg ik een nieuw toestel van mijn werk, geen idee welke. Mocht het beter zijn dan mijn huidige Samsung S20, dan krijgt hij de S20, maar dat verwacht ik niet.
Mijn dochter heeft de oude Apple 6 van mijn man gekregen. Ik ben zelf een Android aanhanger maar deze blijft het goed doen. Dus misschien kijken naar een refurbished ouder Apple type?