Welke temp-expert kan mij even helpen?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Xmas06, 18 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hoi meiden,

Sinds twee maanden ben ik mijn temp aan het bijhouden op FF.
    Hierdoor ben ik achtergekomen dat mijn temperatuur enorm schommelt..
    Ik temperatuur op een vast tijdstip elke morgen, ik zet er in het weekend ook mijn wekker voor! Ook heb ik die speciale thermometer gekocht van matcare, die je basale temp opneemt!

Nu heb ik zelf het vermoeden dat mijn ei de 14e is gekomen, maar FF heeft geen kruis gezet.. :(

Sinds gister heb ik ook heel erg veel last van mijn buik en winderigheid. Vandaag heb ik hoofdpijn en wederom dezelfde buikpijn. :rolleyes:
    Ook voel ik dat mijn bmm flink naar achter is gegaan, ik kan er bijna niet bij met mijn vinger!

Normaal voel ik mijn eisprong niet, maar nu heb ik het vermoeden dat dit wel eens mijn ei kan zijn! (gezien de klachtjes..)
    Als dat zo is, wat ik dus niet zeker weet, ben ik dan nog optijd met klussen?

Door op mijn banner te klikken kom je bij mijn temp-lijst..

Alvast bedankt!

Liefs,
    Een temp-amateur!

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

ik weet niet of je ei al geweest is want volges mij moet je temp na je ei hoger blijven dan de gemiddelde temp van de rest van je kaartje...

maar als je ei wel de 14e geweest zou zijn dan ben je nu denk ik niet meer op tijd om te klussen want het beste is volges mij om de dag voor je ei te klussen..

maar ik ben geen expert hoor dus ik weet het allemaal niet zeker! sorry!

3. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Bedankt voor je antwoord! ;)

Als hij de 14e is geweest is er geen probleem, want ik heb de dagen daarvoor goed geklust :oops: ...

Maar als hij de 14e toch niet is geweest :(: , en hij later nog komt!?

Ik wordt er gewoon niet veel wijzer van, van mijn temp..

4. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hij kan ook later nog komen dus ik zou als ik jou was voor de zekerheid gewoon door blijven klussen tot dat ff een rood kruis geeft, dan weet je zeker dat je goed geklusd hebt! afwachten geblazen!

groetjess

5. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Kijk dat is de TIP van de dag ;)
    Bedankt!

Dat ik daar niet eerder op gekomen ben :rolleyes:
    Doorklussen tot het kruis...haha :)

6. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik zou zoiezo door klussen ook als FF een kruis aangeeft. Soms geeft FF een kruis terwijl je eisprong nog moet komen.

Maar over je kaartje, ik denk zelf dat je ei is geweest. Maar als je dan je klachten noemt kan het goed zijn dat je ei wou springen maar niet gesprongen is en nu je eisprong er aan zit te komen. En of je nu nog op tijd bent met klussen, de wonderen zijn de wereld nog niet uit ;).

7. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Bedankt MyPrecious..

Ik ben hier ook helemaal niet goed in.. :)

Het klussen word voortgezet! Nu maar hopen op een wonder..

8. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    als je op FF friend kijkt bij al die informatie staat er ook zoiets als een innestellings dip. En ik zie dat bij jou na je ei je nog een keer een lage temp hebt gehad. Misschien is dat wel een innestellings dip.
    Maar dat wordt ook wel eens waargenomen bij vrouwen die niet zwanger bleken te zijn. Dus nog even geduld

9. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

@kleintjevoorons:

Ja dat heb ik inderdaad wel eens gelezen op FF, over die innestellingsdip!
    Maar ik wachtte dus tot FF het kruis ging zetten..
    Gezien mijn temp had ik het vermoeden dat mijn ei de 14e zou komen, maar de 16e en de 17e had ik enorme krampen, hoofdpijn etc. Toen ging mijn temp ook naar beneden.. dus ik dacht gelijk "o, jee.. als ik maar niet nu mijn ei krijg..".. Ik had juist die twee dagen niet geklust!

Maar vanmorgen toen ik mijn temp invoerde, kwam gelukkig ook het kruis! :)
    Dus dat ene dipje en al die krampen... tsja, ik hoop dat het een innestelling is :)

Deel Deze Pagina