Mijn temp is eigenlijk erg mooi, ik heb de ene dag 36.8 en de andere dag 37.1 en daar tussen ook nog 2dagen dezelfde temp. nu als het goed is komt zometeen mijn ovulatie eraan.. en dan zakt de tempratuur met een paar milli graden toch? of word tie juist hoger? En daarbij had ik ook de vraag dat nu ik dus ook digitale ovu. sticks gebruik, zie ik nog geen tweede streep terwijl me ovu dag aankomende donderdag is, hoever van te voren zie je je ovu aankomen? gr. Q
Heb je niet een linkje? Dat kijkt wat makkelijker. Een dip voor ovulatie kan maar hoeft er echt niet altijd te zijn en over het algemeen is bij een stijging (0.2-0.3) je ei geweest de dag voor de stijging. Je ovu zie je niet aankomen op je temp kaart, dat is altijd achteraf Heb je hier iets aan? Tja wie zegt dat je ovu komende donderdag is? misschien is ie wel een dagje later Door blijven testen met de ovu-testen hopelijk geeft dat duidelijkheid. Of gewoon zekerheidshalve regelmatig klussen komende tijd
Hoi bouwjaar1979, ik ben nu pas op m'n 13e dag van me cyclus. ik heb een foto geupload in mijn fotoboek van me profiel. vr.gr.