Dochter haalt constant haar bed af...

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Mama sinds 2009, Dec 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

May 1, 2008
    1,522
    0
    0
    Leuk, een helpende hand bij het verschonen, zou je zeggen....maar ze doet dit dus veel vaker!

Vanmiddag wilde ik haar wakker maken, haar dutje liep wat uit, lag ze gewoon op de kale matras te slapen! ;) Aerosleep en hoeslaken op de grond.

Herkennen jullie dit? En wat heb je er aan gedaan?!

2. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

Oct 8, 2009
    641
    0
    0
    ik herken het niet met het opmaken van het bed maar wel met kleren aan uit aan uit aan uit. wordt er soms heel erg moe van!!! zelfs in de winkel gaat de jas al uit. gaat de hele dag door. weet ook niet wat ik er mee moet doen!
    ik wordt thuis er niet boos op maar ze moet het daarna wel weer aan trekken. en in de winkel hebben we een deal, ze mag de das en muts af doen maar de jas blijft aan.

3. torrach le

torrach le Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    4,435
    1
    0
    met bretels het hoeslaken vastzetten????
    (bretels dan onder het matras)

4. Mama sinds 2009

May 1, 2008
    1,522
    0
    0
    De jas is hier vaak al uit voordat we buiten staan! Evenals muts. Erg vermoeiend om zo op stap te gaan inderdaad. Als het in de winkel 'warm' is en ze doet haar jas uit laat ik haar maar.

5. Mama sinds 2009

May 1, 2008
    1,522
    0
    0
    Nou, in die richting zat ik zelf ook te denken ;)....het moet niet gekker worden met dat grut.

6. Mama sinds 2009

May 1, 2008
    1,522
    0
    0
    Geen andere peuters die dit uithalen dus?

7. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ja zeker 3x per week sta ik, terwijl hij dus moet slapen, zijn bed weer opnieuw op te maken... Dan moet hij slapen, en dat gaat dan niet gelijk en dan haalt hij zijn deken uit zijn overtrek, de matrashoes ervan af, ALLES. En dan heel scheinheilig,rechtopzittend, naar me kijken van WAT!!

Wat ik eraan doe? Tja wat kan je doen? Ik loop altijd wat te mopperen dat hij dat niet moet doen. Maar echt zin heeft het niet. Hij doet het overigens alleen als hij niet direct inslaapt of als hij al wakker is en ik er niet meteen bij sta.

Share This Page