Goedemorgen! Ik twijfel! Ik werd vanmorgen van de wekker van ml wakker, dat is een uur voor mijn temptijd, ik heb toen dus mn temp gemeten 36.53, een uur later op mn normale temptijd weer en 36.61. Nou lijken me allebei niet helemaal betrouwbaar, maar omdat vandaag of gister men ei was wil ik toch iets invullen en mijn gevoel zegt dat bij beide temperaturen een andere uitslag van men ei volgt. Welke zouden jullie aanhouden? Lfs Monique
Niet dat ik er iets van durf te verwachten ofzo haha maar ik heb nu voor de 3e keer een tempstijging, nog nooit gehad. Ben wel benieuwd wat dat in houd, waarom?
Hoeveelste ronde tenpen is dit voor jou? Het kan ergens door komen , maar het kan ook een normaal beeld voor jou zijn
Ik denk dat dit iets van de 10e keer tempen is voor mij. Heb er niet altijd zin in haha. Alleen bij mn bbz kwam die boven de 37.0 uit anders bleef die altijd wel hangen op 36.9/37.0 alhouwel dat weinig zegt denk ik? Stom he dat je zelfs na zoveel rondes nog dingen zoekt waardoor het nu misschien wel raak zou zijn haha.
Ik ga er eigenlijk ook wel van uit dat het niet raak is, maar hoop is een raar iets haha. Weer bedankt voor je reacties! Ik zal het laten weten
Ja je ei was 100% zeker een dag later (laat id middag zelfs En de predictor is wel heel erg gevoelig en had wel licht posi geweest als de innesteling 2 dgn geleden was. Ik zou het even aankijken
Haha cool, mag ik vragen waar je dat aan ziet? Ik dacht wel dat het ook een dag later geweest kon zijn, maar kon wat mij betreft allebei Hmmm inderdaad, ik doe overmorgen weer 1, heb nog 1 early en 1 express. (& heel veel andere testen )
Je temp op dag 18 is 36.6. Deze waarde heb je al zeer regelmatig gehad daarvoor en is dus geen "na-ei-tempwaarde". Dag 19 is de temp 36.7, dit is een stijging van 0.1 graden en dus een slowrise wat duidt op een eisprong de dag ervoor in de late middag.
Ik zal morgen eens naar de big bazaar rijden en testen kopen en deze dan doen . Zwanger kan ik absoluut niet zijn want ik zit aan de pil