Bedankt voor je interesse! Zo zenuwslopend dit! Ik had dit echt niet verwacht, hoe kan dit? Ik word gek hier haha.
Mijn gyn zei als ik zwanger raak ik direct moet bellen ivm mijn bbz. Neem aan dat ik dan met 14 dpo gewoon kan bellen? Ze kunnen toch nog geen echo doen. Of zullen ze gaan bloedprikken?
Nee echo doen ze nog niet. Ik zou idd maandag ff bellen. Dan zal je over een week of 2 een echo krijgen
Is deze oploop voldoende denk je voor twee dagen? Ik ben zo bang dat ze weer niet goed oplopen zo als bij men bbz.
Oh gelukkig!! Ik probeer de hele tijd niet te blij te worden, maar dit is toch wel fijn! Dankje! Voor je advies! ❤️
Had de test van vandaag niet donkerder moeten zijn? Zit op 14 dpo dan heb je vaak wel twee gelijke lijnen toch? De bovenste is van 7-4, de tweede van vandaag 9-4 beide predictor early. De onderste is de express van gisteren. Die geeft een veel breder lijntje? Bah ik word hier zo onzeker van
Early geeft een dunnere lijn dan de express! Je testen zien er prima uit hoor! Net als de oploop ervan
Hmmm wel vroeg hoor. Je zal dan nog niet veel gaan zien. Ws zelfs nog geen vruchtje. Waarom willen ze hem zo vroeg doen? Ik denk over 2 dagen de knaller
Om te kijken of het wel in de baarmoeder zit ivm bbz zei de assistente. Ik had inderdaad ook verwacht over twee weken, maar dacht ga er niet tegen in haha. Ik las op internet dat je met 5 weken nog geen vruchtje, maar wel een vruchtzak kunt zien? Ik kan me herinneren dat bij mn bbz helemaal niks te zien was.