Ik ben een beetje teleurgesteld...

Discussion in 'De lounge' started by Bloem1989, Mar 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

Mijn vriend is een schat van een vent we hebben nu 5 jaar een relatie maar ik heb nog steeds vlinders in mijn buik en dol gelukkig samen met hem. Oke hij is niet de meest romantische man die ook ontmoet hebt maar dat hoeft ook niet.

Het zit zo het is vandaag mijn verjaardag maar ik heb niks gehad van hem en dat ga ik vandaag ook niet meer krijgen. Meestal neemt hij mij voor mijn verjaardag mee uit eten omdat hij het moeilijk vind om iets te verzinnen. Dus ik had gedacht dat we dat vanavond ook gingen doen. Maar nee.. niks. Hij zei dat hij het echt niet wist en dat hij eigenlijk geen geld had op dit moment om ergens te gaan eten. Oke.. maar dan denk ik weer je wist al weken van te voren dat mijn verjaardag er aan kwam en zaterdag kon hij wel uit. Ik wil geen zeikerd zijn het is maar een stomme verjaardag maar ik voel me zo teleurgesteld dat hij de moeite niet heeft genomen om iets te verzinnen...:(

2. Ik vind je geen zeikerd hoor.. Ik zou ook echt níét blij zijn als m'n man m'n verjaardag zou vergeten. Hoef echt geen groot cadeau te krijgen, maar als hij er niet eens aan denkt.. Hmnee.

3. soovi

soovi Fanatiek lid

Nov 1, 2007
    2,465
    582
    113
    Ik zou echt heel erg teleurgesteld zijn.. Ik vind je echt geen aanstelster.. Hij kan toch wel iets bedenken??

4. Delta

Delta Niet meer actief

Al is het maar en doosje chocolade of zo inderdaad. Maar.. Hier ook zo een vriend. Was een paar maanden geleden jarig en kreeg ook niks.. Ja gefeliciteerd met je verjaardag, that was it haha.

5. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    4,545
    732
    113
    Oh ik kan het zo goed voorstellen .... Hier ook wel eens dat ik zelf mag kiezen wat ik krijg :p Ook niet wat ik er van verwacht. Hij had ook een keer voor je kunnen koken!

Maar gefeliciteerd hoop dat je onverwachts toch nog in het zonnetje gezet wordt.

6. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

Mar 10, 2013
    2,803
    4
    38
    Ik kan je goed begrijpen. Een bos bloemen zou al genoeg zijn..

Dan zou ik het ook bij hem doen, klinkt gemeen, maar boontje komt om zijn loontje. :)

7. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    2,822
    94
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Wat vervelend zeg. Ik snap je helemaal! Gefeliciteerd met je verjaardag!

8. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

Sep 23, 2009
    1,754
    0
    0
    Ja, ik zou ook erg teleurgesteld zijn... Trouwens mijn vriend krijgt dat ook klaar hoor, om niks te kopen. Ik hoef geen mega cadeau, maar een kleinigheidje kan toch wel...?
    Ik zou het hem toch vertellen dat je erg teleurgesteld bent. Misschien dacht hij dat je het niet zo erg zou vinden?
    Oh ja, GEFELICITEERD met je verjaardag:D:D:D

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Wat ontzettend lomp. Ik zou echt boos zijn.

10. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

Ja.. ik heb ook wel duidelijk gemaakt dat ik het jammer vind dat hij niks verzonnen heeft. Hij probeert het nu goed te maken om zijn manier met sorry ik doe het echt niet express zullen we een andere keer uit eten gaan enz.

11. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Hopelijk heb je verder nog een leuke dag :)
    Gefeliciteerd

12. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Ik zou me daar eerlijk gezegd niet druk om maken, maar idd een klein dingetje zou leuk zijn. Een bosje bloemen of doosje chocolade.

13. kids0912

kids0912 Actief lid

Oct 10, 2013
    393
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hij had toch teminste een lekker ontbijtje voor je kunnen maken :( hopelijk heb je toch een leuke verjaardag. :) ennuh gefeliciteerd !!! \●/\●/\●/

14. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Dat word vnvd dan een hele hele hele lange massage en een bad met kaarsjes en een dikke vette ijscoupe om het goed te maken ;)

Zou ook niet blij zijn en teleurgesteld maar als hij dan iets doet om t goed te maken (zoals hierboven) dan zou t weer goed zijn hihi.

***joehoee birds, back to real life!!*** die vent van mij is ook a romantisch haha

15. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Zou het niet kunnen dat ie stiekem toch een kleine verassing heeft gepland? Dat ie je dit jaar met iets anders wilt verassen dan wat je gewend bent? of denk je dat dat er echt niet inzit?
    Hoe dank ook, gefeliciteerd en nee, ik vind niet dat je je aanstelt.

16. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Gefeliciteerd!:)

Wat een hork:)

17. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik zou mijzelf er niet druk om kunnen maken. Wij doen namelijk ook geen cadeaus voor elkaar. Vind het zon onzin. Maar ik ben dan ook maar een simpele ziel

18. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Het zou mij op zich niet uitmaken. Ik zou zelf niet weten wat ik zou moeten vragen dus iets bedenken wat aan mij te geven zou helemaal een lastige opgave zijn.

Waar ik wel heel boos over zou zijn is dat hij zegt geen geld te hebben terwijl hij wel is wezen stappen. Dat vind ik niet netjes.

19. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,016
    546
    113
    ik ook:D

20. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

Sep 2, 2012
    4,652
    7
    38
    Female
    Ik hoef meestal niet iets groots maar een kleinigheidje moet kunnen toch?

Share This Page