Ei-loze cyclus.. Te zien aan een lagere temperatuur dan gewoonlijk voor je eisprong??

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Carlien, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Hallo,

Nu naderhand denk ik toch niet dat het toeval is geweest dat mijn temperatuur lager is dan normaal voor de eisprong. Eerst dacht ik nog misschien door de kou buiten ook al leek me deed erg sterk, maar nu ik geen eisprong in mijn temperatuur kan waarnemen vraag ik me toch of dit niet met elkaar in verband staat.

Temperatuurkaart bij FF. (zie handtekening)
    Normaal voor de eisprong heb ik een temp van 36,5 tot 36,6
    En nu een temp van 36,2 tot 36,5 max.
    En ik zit vandaag inmiddels al op dag 33!!:$

Mijn temp is nog steeds lager als gewoonlijk en nog geen stijging tot nu toe. Deze ronde heb ik ook gebruik gemaakt van ovu-testen. Maar ook hierop is geen eisprong waar te nemen. En dat terwijl ik normaal wel een eisprong heb.

Zou mijn lagere temp in verband staan met dat ik geen eisprong heb??:( Weet iemand of dit er mee te maken kan hebben?:(

Hoop dat iemand een antwoord heeft, want ik snap het niet. Het is wel heel toevallig dat het me eerst opviel dat ik een lagere temp had en nu geen eisprong:(:(

Groetjes,
    Carlien:)

PS. In een ander topic heb ik deze vraag ook gesteld, maar ik dacht misschien dat mensen het niet lezen omdat het een oud topic is waar ik opnieuw in ben begonnen.

2. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Volgens mij kan je elke ronde een andere temp hebben en ligt dat niet aan het wel of geen ei hebben die ronde hoor.

Hoe vaster ik slaap hoe lager mijn temp is als ik wakker word. Dat is mij opgevallen. Misschien moet je daar eens opletten.

3. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Ik heb ook een cyclus zonder eisprong gehad, dat kun je terug zien bij mijn ff. Ik denk idd niet dat je eisprong al geweest is, maar dat wil niet zeggen dat hij vandaag of morgen niet kan zijn. Ik dacht mn laatste cyclus ook geen eisprong te hebben, maar had pas een heel laat ei en toen toch zwanger geworden. Niet vergeten te klussen. Succes!

4. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Hallo,

Bedankt voor jullie reacties en gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!;)

@Tinkerbel80; Het is gewoon dat het me opviel dat de temp lager was dan normaal. Ik temp inmiddels al een paar ronden. Maar het kan wel zijn dat ik vaster slaap nou je het zegt. Als ik mijn kussen zie ben ik al bijna weg:p dus daar zou het heel goed aan kunnen liggen, nou je het zo zegt..

@Robertha; Ik hoop eigenlijk nog wel dat mijn eisprong komt, maar ik wordt er zo zenuwachtig van. Het is al erg als je ongesteld wordt, maar dan heb je daarvoor in ieder geval een beetje hoop gehad of in ieder geval een kans. Anders is die ongesteldheid helemaal wel zinloos naar mijn idee;).

Het zou trouwens bij mij nog wel kunnen, ik heb 2x eerder een langere cyclus gehad (47 & 49 dagen) en mijn LF is 12/13 dagen zo ongeveer. Bij die langere cyclusen had ik niet eerder getempt, dus miss volg ik dit keer wel een keer een lange cyclus per ongeluk.

Heeft iedereen eigenlijk ei-loze cyclusen of is dit iets wat te maken heeft met bijv. een pil stop of iets dergelijks??:( Ik ben namelijk al wel anderhalf jaar van de pil af.

Groetjes,

5. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik heb zoveel ei-loze rondes gehad. Dan weer een keer 1 met wel een ei. Waren er alleen heel erg weinig. Ik heb pcos. Had cyclussen van 100 dagen, 60 dagen en dan weer 35 met wel een ei. Het verschilt gewoon heel erg. Ik heb zelfs een tijd gehad dat ik aan het dr franken was (dieet) en ging hardlopen, dat ik spontaan 2 cyclussen een eisprong kreeg. Het kan van zoveel dingen afhangen. Ik zie nu dat je in het nieuwe jaar naar de gyn mag. Dan word er vast een hoop duidelijk.

6. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    @Tinkerbel80; Ja miss wordt er dan idd wat duidelijk, ik ben daar ook heel zenuwachtig voor.. Toch denk ik ondanks een paar uitschieters in mijn temp niet gelijk aan pcos. Ik heb geen overbeharing, geen overgewicht (ook nooit gehad), ik heb wel schommelende cyclusen en ook wel wat langer.. Maar toch niet zo erg als wat jij noemt of wat ik vaker lees op zp van iemand die pcos heeft. Dus ik heb er wel aan gedacht, maar ik denk het eigenlijk niet.

Vorig jaar, met een baarmoederontsteking heb ik ook een inwendige echo gehad en daar moeten ze dat toch op kunnen zien??:( Ik ben toen ook op endimitriose nagekeken en dat zag ze ook niet. En nog wat dingen, maar ze zei toen dat alles er bij goed uit zag voor het zwanger worden.

(Ik ben extra goed nagekeken, mijn moeder had namelijk wel problemen en heeft er 13 jaar over gedaan voordat ze haar 1e kreeg en ik had natuurlijk een baarmoederontsteking)

Bij pcos heb je toch een soort krans van eieren die ze dan kunnnen zien of zegt dat niks dat ze dat vorig jaar niet zag??:( Ik was toen nog niet lang van de pil af...

Groetjes,

7. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Nog even wachten tot mijn temperatuur veranderd, maar ik had in ieder geval gisterenavond een positieve ovulatietest:D. Dat is in ieder geval positief nieuws, miss heb ik wel toevallig een lange cyclus gemeten. Komt wel goed uit als ik naar de Gyn. moet..

Wanneer veranderd de temperatuur eigenlijk na je positieve ovulatietest??:( (Dan zou mijn temperatuur toch morgen moeten stijgen:()

Hieronder nog even de foto van de positieve test..:D

Groetjes,

8. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Als je temp nu ook blijft stijgen heb je gewoon een laat ei!;)
    Goed klussen en dan op naar een beeb in 2011! Succes met wachten de komende tijd

9. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!:D:D:D

Mijn man is net naar kruidvat gereden en heeft daar van die K2V5 testen gehaald.. En ik had een licht 2e streepje!!:D Wel rose!!:D

Ik heb geen foto, want de goede camera kan ik nergens vinden.. Ben benieuwd wat de gyn. er van zegt:(:D

En nou hopen dat alles goed gaat en dat de test donkerder wordt!!:)

Doe even in een paar topics hetzelfde berichtje, want zit helemaal met mijn hoofd in de wolken!!:):D

Groetjes,
    Carlien:D

10. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Allereerst alle zwangeren gefeliciteerd :D!!!

Zouden jullie misschien naar mijn temperatuurkaartje kunnen kijken? Wat zegt het tot nu toe? Alvast bedankt.

Groetjes Alleentje

11. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente

Als je temp blijft stijgen kan het zijn dat je de eisprong op dag 34/35 hebt gehad. Maar daar is nu nog vrij weinig over te zeggen..;)

Groetjes,

12. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Dank je wel voor je reactie. Vandaag was mijn temp weer gestegen. Misschien dan toch een eisprong :D.

13. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Nou je hebt duidelijk een eisprong gehad en ook nog op dag 35, had ik het toch wel goed gezien:p:D... Hoop dat je in ieder geval goed hebt geklust:(;) Miss de volgende keer ook eens daarnaast ovu-testen gebruiken, dan weet je vooraf wanneer je eisprong is en niet achteraf zoals met tempen:)

Groetjes,
    Carlien

14. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Ik dacht al, zat zojuist naar je tempkaartje te kijken en dacht al: Ziet er zwanger uit ? Om vervolgens te lezen dat je positief heb getest :D Gefeliciteerd !

15. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ja en dat terwijl ik dacht dat ik een ei-loze cyclus had:D. Gelukkig wel, heb net op de dag dat ik naar de gyn. toe moest voor een intakegesprek na anderhalf jaar niet zwanger worden.. Positief getest!!:D

Het is allemaal nog wel heeeeeel pril en kwetsbaar dus nou nog afwachten of het goed gaat.. Maar goed, ben wel blij dat ik in ieder geval wel vruchtbaar ben:)

Groetjes,
    Carlien

16. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    @Carlien, je had het inderdaad goed gezien :). We hebben goed geklust maar ja nu is het afwachten. Heb ook ovutesten gebruikt maar die waren ondertussen al op omdat ik niet weet wanneer ik mn eisprong heb. Hopelijk heb ik ze niet meer nodig maar anders bestel ik ze weer voor de volgende ronde :D.
    Hoe voel jij je?? Super dat je toch zwanger bent geworden zonder hulp.

@Selena, leuk jou hier ook te zien :D.

17. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Carlien, Gefeliciteerd!!!!
    Ik wist wel dat je zwanger kon worden met een laat ei. Zo is het bij mij deze keer ook gegaan;) Super gewoon! Geniet er van!

18. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Hihi, ja. En jij heb zo te zien ook lekker een ei gehad meis ! :D

19. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Allemaal bedankt!! Ben echt blij ermee!:D Ben alleen echt moe en heb last van mijn darmen (Heb normaal al PDS, dus niet echt fijn)

Maar goed, als alles maar goed blijft gaan dan ben ik blij:D Had niet eens verwacht dat ik een eitje had gekregen;) En nu ben ik zwanger:D Dus kan niet beter, lijkt mij..:)

Groetjes,

20. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Lang leve de kwaaltjes zullen we maar zeggen. Hopelijk valt het mee en anders weet je waar je het voor doet :).
    Ik zag dat jij op dag 35 je ei had, ik ook!! Misschien een goede vruchtbare dag :D!

Deel Deze Pagina