Hallo allemaal! Naar verwachting is vrijdag mijn NOD. Vanochtend heb ik een testje gedaan en ik meen iets te zien. Weet dat het nog vroeg is en vanalles kan gebeuren, maar zonder iets gebeurt er sowieso niets haha Ik hoor graag jullie meningen!
Spannend zeg... leuk dat jullie ook iets zien. Ik ga morgenvroeg toch weer testen, al zou wachten tot vrijdag beter zijn haha! Zou echt een wonder zijn, ik zou na deze menstruatie beginnen met hormooninjecties om het baarmoederslijmvlies te verdikken in verband met drie curretages en een operatie twee maanden geleden waarbij flinke verklevingen en een tussenschot zijn weggehaald uit mijn baarmoeder! Dit zou de oorzaak zijn van de miskramen. Kon ik de klok maar vooruitzetten .. maar dat willen vast meerderen van jullie!
ten eerste: ik zie het streepje ten tweede een vraag: Waarom doen de meeste vrouwen 8 testen als er op de eerste al een streepje te zien is? Dat ze een tweede test doen paar dagen later snap ik nog maar wat is het nut van meerdere dagen? (niet lullig gewoon oprecht nieuwsgierig)