welke test 4 a 3 dagen voor nod?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MamaMel88, 15 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Hallo dames,

Ik vroeg me af met welke testen het best vroeger getest kan worden?
    Ik geef borstvoeding en heb sinds mijn eisprong last van pijnlijke tepels bij het voeden. Normaal is het na een paar dagen over. Nu had ik even bij het borstvoeding onderdeel navraag gedaan en daar vertelde ze dat het op een zwangerschap kan duiden. Toen ik erover na ging denken bedacht ik me dat ik de afgelopen week ook af en aan misselijk ben, last van steken onderin mn buik buk schaamstreek in de buurt en mega moe. In eerste instantie niet zo over nagedacht en dacht dat het kwam omdat mijn opa 27 april is overleden.

Vanochtend met 4 dagen voor nod action test gedaan. Die had ik nog liggen van vorige maand. Toen was het een heat of the moment hihi. We zijn nog niet bewust bezig, maar mocht het zo zijn is het zeer gewenst. We willen over paar maandjes graag voor een 2e gaan namelijk.

Ik weet dat vroeg testen geen garantie geeft. Ik zou vandaag nog aan een etos cassette kunnen komen en morgen een kruidvat test. Welke raden jullie aan ?

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    De actiontesten zijn niet zo gevoelig.
    Ik denk dat je beter een kv2v5 of z&k ultragevoelige midstream kunt pakken :)

3. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Ik heb twee dagen voor NOD getest met de kruidvat 2v5, handige en makkelijke test! En gaf goed resultaat...

in mijn geval positief! :D jjeeeejjj
    maar door advies van hier op t forum dus die test genomen!

4. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Bij mijn zoontje ook kv 2v5 gebruikt, maar dat was na nod hihi. Denk dat ik nog 1 dagje moet wachten dan. Iemand nog ervaring met etos cassettes???

5. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Ik testte 4 dagen voor mijn NOD al duidelijk positief met Kruidvat 2v5.

Deel Deze Pagina