Haai, Het onderwerp stelt de vraag al? Groetjes Het lukt me niet via me iPhone een foto te uploaden...iemand enig idee hoe dit moet?
Volgens mij wil dat niet, even met je telefoon de foto mailen naar een pc en daarna up loaden. De test streep moet net zo donker of liefst nog donkerder zijn dan de controle streep, dan pas is een ovu test positief.
Ik vind hem toch aardig positief hoor! Bij mij wordt ie in ieder geval nooit positiever dan dit, maar dat is bij iedereen verschillend. Als ik jou was zou ik vanavond nog een keer testen en kijken of ie dan nog donkerder wordt. En natuurlijk flink aan de klus
Bedankt Lotje! Gelukkig al gister aan de klus geweest Vanavond maar weer! Ik doe vanavond nog een keer een ovulatietest, ik zal deze dan ook even erop zetten. Groetjes
Ik gebruikte zelf ook altijd deze, maar ik kreeg ze zeker donkerder. Maar deze kleur was bij mij ook altijd een teken dat ik er vlak voor zat. Vaak had ik dag erna dan echt een mega knal test en dag later mijn eisprong. Succes!
Ik vind em ook positief, ik heb deze testen ook en bij mij worden ze niet donkerder dan dit..dus zou vanavond nog testen, bij mij waren ze s ochtends zo als deze en s avonds alweer stuk lichter. Succes!
Dankje!!! Ik ga zeker vanavond nog een x testen...hoelaat zal ik dat ongveer doen? Ik laat dan even weten hoe de test was Groetjes
Bij mij wordt ie niet donkerder dan dit. En dan nog iets... Gisteren en de afgelopen dagen een negatieve ovutest gehad, dit terwijl ik in het ziekenhuis loop voor FM en dus wist dat mijn ei op knappen stond! Net weer een FM gehad en daar was te zien dat mijn ei 22mm is! Ook leek de eisprong al in gang gezet te zijn en gezien de pijn die ik heb in mijn buik kan dat wel eens kloppen. Dus net weer een ovutest gedaan en nu is ie positiever, maar zeker niet knal. Dus tja, het kan ook nu al een eisprong voor je betekenen. Nu weet ik dat mijn ovutestjes nooit knal worden en is dat natuurlijk bij ieder mens verschillend. Maar als ik jou was zou ik, zoals je al zegt, lekker aan de bak gaan! Succes!
Bedankt voor je reactie! Ik heb deze ovulatietesten al een x eerder gehad en toen eigenlijk nog nooit zo een overtuigende ovulatietest gehad maar ik twijfelde eigenlijk omdat mijn cyclus een beetje onregelmatig is en ik nu pas op dag 14 zit vandaar...
En?????? Wat denken jullie? Is die donkerder geworden? Het lijkt me ook een beetje een indrooglijntje of niet? Groetjes
Hebben we gedaan! Ik heb net weer een ovulatietest gedaan en die is hetzelfde als hierboven...zal hem zo even erop zetten via m'n pc...is dat normaal?