Zit er nog verschil tussen de verschillende zwangerschapstesten? Betaal je meer voor de naam of ook voor kwaliteit? Misschien een beetje een vreemde vraag, maar ik vraag het me gewoon af.
Ik had ook gewoon kruidvat huismerk test. Hij deed het prima. Heb daarna dure predictor gedaan (wou toch even zeker weten) en die was negatief. De derde test (weer die van kruidvat) was weer positief. Volgens mij zijn ze dus niet allemaal even 'gevoelig'. Ik heb bij babyboom van die digitale testen gezien, die lijken mij persoonlijk wel erg handig. Er staat dan gewoon 'zwanger' of 'niet zwanger' op. Dan hoef je ook niet met dan ding in het licht te gaan staan omdat je niet zeker weet of je nu wel of geen lijntje ziet.....
Ik heb huismerk van de Etos gebruikt... moet wel zeggen dat ik pas getest heb bij week overtijd, was overduidelijk
Ik heb ze gehad van Matcare, Kruidvat en DA, ze kregen allemaal het 2e streepje , maar eerlijk is eerlijk: pas nadat er ZWANGER op m'n digitale test van ClearBlue stond, geloofde ik 't pas! Ik persoonlijk vind dat dus de fijnste van allemaal...
Ik heb gewoon KRUIDVAT merk zwangerschapstest gekocht en die gaven bij alle keren testen het juiste aan...
Ze doen allemaal hetzelfde en de één is iets gevoeliger dan de ander, maar dat is zeker niet afhankelijk van de prijs. Die van matcare is volgens mij het goedkoopste en ook heel gevoelig (www.matcare.nl, na 3 dagen in huis): je kunt er al 4 dgn vóór NOD mee testen. En neem dan vooral ook geen midstreamtesten als je goedkoop uit wil zijn, maar gewoon zo'n simpel klein staafje dat je in een bakje urine moet houden voor 5 seconden. Een tweede streepje naast de controlestreep is dan gewoon zwanger, hoe licht ie ook is.