Ovutest cd1

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by sjak, Sep 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sjak

sjak Niet meer actief

Ik weet het, ik moet het niet doen, maar omdat ik hier van die spannende verhalen rond de ovu-testen en zwangerschappen lees... dacht ik, laat ik dat ook eens uitproberen. Dom dom dom. Denk ik.
    Dit is wat die laat zien. Op wat cd 1 moet zijn, maar nog geen maanstonden te bekennen. View attachment 420255

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,968
    15,606
    113
    Nabij Utrecht
    Je bent nog niet ongesteld??
    dan zit je dus ook nog niet op cd1.

Waarom doe je geen zwangerschapstest en gebruik de ovu waarvoor hij bedoeld is.

3. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Meid,deze is nog lang niet positief hoor.Als je wilt weten of je zwanger bent,kan alleen een zwangerschapstest je daar uitsluitsel over geven.Sorry,maar ik begrijp echt niet dat mensen aan dit soort testen,die dan ook nog niet eens positief zijn,en niet gebruikt waarvoor bedoeld,conclusies gaan verbinden.Dat bedoel ik niet onaardig,ik begrijp het oprecht niet.Ik ben dan ook erg benieuwd wat voor antwoorden je hoopt te krijgen,en wat de antwoorden zullen zijn.Ik hoop natuurlijk,en duim met je mee,dat je een positieve zwangerschapstest krijgt;)

4. sjak

sjak Niet meer actief

Jullie hebben gelijk! Ik weet het... Vandaar ook dom dom dom. Geen zwtesten in huis, moet morgen om 7.00 de deur uit en zou evt als ik voor zessen terug ben via het kv.
    Dit zou cd dag 1 moeten zijn. Vandaag 14 dagen geleden knalpositie e ovetest gehad. En ik ben heel erg regelmatig.
    Maar ik dacht laat ik het ook eens proberen, gewoon, voor de nieuwschierigheid denk ik.
    Maar daarnaast hebben/horen mensen rond deze tijd niet gewoon negatieve testen te hebben of gebeurt dit vaak met ovutesten?

5. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Deze is toch negatief?

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Je ei springt binnen 24-48 uur na je pos test, dus misschien pas morgen je nod??
    Ik zou iig een zwangerschapstest halen :D

7. Sparky

Sparky Niet meer actief

Mijn action ovu was net zo donker 2 dagen geleden. Zwanger en kids ovu was toen positief en zwangerschapstesten waren al even positief. Was nieuwsgierig wat ovutesten zouden doen bij zwangerschap.

8. sjak

sjak Niet meer actief

Ik bedoel ook meer spierwit... Ik heb gekeken bij mijn ovetesten van afgelopen maand, deze is donkerder dan afgelopen maand cd 12.

9. Sparky

Sparky Niet meer actief

Oh trouwens, mijn ovu was wel donkerder bij de zwangerschap. Zie dat hier vooral het buitenste streepje donker is en die wilt nog wel eens donkerder kleuren dat de kleur dat de echte streep is.

De echte streep is hier niet echt donker als je naast die pennenstreep kijkt.

Share This Page