hey mensen,ik heb een vraag aan de mensen die meedere positieve testen in korte tijd hadden,zoals twee op een dag ofzo...welke van bijvoorbeeld die twee vonden julli nou echt een duidelijker resultaat geven dan de andere testen
Ik spreek nog niet uit eigen ervaring maar mijn zus gaat voor de CB digitaal, wel wat duurder maar geeft de beste uitslag. Ik hoor hier meer over dus voor de duidelijkheid heb ik er 1 liggen Voor deze test is er meer HCG nodig dan andere, heb ik begrepen.
hai, Ik heb voor de zekerheid (zit in ronde 1) 2 testen van de DA eigen merk gekocht, maar weet niet hoe deze bekend staan. Wie heeft er ervaring mee? Verder lijkt mij clearblue goed, daar hoor ik wel vaker goede berichten over maar die zijn ook een stuk duurder. greetz Silver
Ik heb er ook 2 van kruidvat gehad, van mijn man hahaha. Ik heb de CB meer voor echte zekerheid, als ik twijfel aan de andere 2.
hoi Lampie, Heb jij ook klachten die passen bij zwangerschap? Ik ben lichtelijk misselijk en heb zeer pijnlijke borsten. Maar ja, ik kan mezelf natuurlijk ook voor de gek houden. Jij kan morgen testen? Spannend -x- Sil
Ik stuur je wel even een pb Silver anders gaan we zo off topic @ Miranda, belde net een vriendin, die heeft al een kleine, en die heeft 2x getest met CB, dus meer advies/ tipskan ik je niet geven.
de clearblue digitaal is goed meid daar heb ik weer ervaring mee verder weet ik niks van die andere testen
CB is voor mij het beste, ik werd gek van die lichte streepjes etc. Nu wist ik het meteen....zwanger of niet zwanger....geen twijfel meer mogelijk!
Hier ook de cb digitaal en de da eigen merk testen. Kruidvat vind ik zelf niet prettig. Hier heb ik wel eens vals positief mee getest.
hallo, Ik heb ook (nog) geen ervaring met positief testen maar mijn vriendin heeft tot 2 keer toe positief getest met predictor. Ikheb deze nu dus ook zelf op voorraad liggen voor het geval dat Liefs farfan
Ik vind clear blue digitaal ook het beste je ziet meteen of je zwanger bent of niet en met de streepjes testen is het toch altijd een onzeker gevoel vooal als je test voor nod... LIEFS nony
ik had zelf de test van de huisarts haha maja die is natuurlijk goed had 2dikke strepen verder weet ik het niet... grtjes
ik vond die van de etos erg vaag en toen heb ik er een van de apotheek gekocht (paars roze doosje) en ik had er nog niet over heen geplast en er stonden 2 dikke strepen en bij die etos bleef het 2 streepje erg vaag...
Lekker goedkoop maar zeer betrouwbaar: Matcare zwangerschapstest, kun je via deze site bestellen. Verder vind ik de Bipharma test van de apotheek ook ok en de Kruitvattesten ook niks mis mee.... Kari
Ik had gister ff snel de goedkope van huismerk Etos gehaald. De eerste deed helemaal niets en de tweede was wel duidelijk (negatief helaas). Heb er nu net één gehaald van Predictor iets duurder maar hopelijk als ik morgen 4 dgn overtijd ben wel een duidelijke en positieve uitslag!
hay ik heb deze nu ook besteld maar hoe lang duurd het voor dat het in huis is want als ik er hier 1 in het dorp haal dan weet ik zeker dat iedereen het al weer voor dat ik het weet ik heb vandaag 30/10 besteld en ook betaald via internerbankieren