...net ook al aangegeven in je andere topic...hihi CB digitaal. Gewoon duidelijk! Yes or no..geen gegis etc. DA test ook gebruikt, maar hoe het kan weet ik nog niet... aantal weken geleden toch steeds een vaag positieve test gehad, en was toch nog niet zwanger.Het was geen indrooglijntje volgens mij. Maar goed volgens mij is dit testen ook iets persoonlijks, waar de ene goede ervaring mee heeft...vind de ander nix. Liefs Mirre
Ik heb in een week tijd diverse malen getest omdat ik het niet kon geloven, en omeerlijk te zeggen. Allemaal even duidelijk! (Had op mijn NOD getest). - MatCare Cassette - Digitale ClearBlue (zwanger/niet zwanger) - HEMA huismerk - Predictor - test van Moeders voor Moeders Zelf mijn ovulatietest van MatCare Cassette, die ik als eerste gebruikte die dag, omdat ik geen echte zwangerschapstest durfde te doen, was overduidelijk. De leukste kan ik je natuurlijk wel vertellen. Die van ClearBlue. 't is gewoon zo gaaf om het woord zwanger te zien staan. Dat ding heeft op mijn bureau gelegen tot de woorden verdwenen waren.... En toen heb ik heb de volgende dag weer gedaan.. alleen maar vanwege de woorden .
Ik vind het opvallen dat iedereen zo wegloopt met cb digitaal.. Via internet had ik (ook bij mijn vorige zwangerschappen) goedkope tests gekocht.. Allemaal werken ze perfect.. Maar omdat ik het toch ook "stoer" vond om het woordje -zwanger- te zien, heb ik ook de digitale gekocht... Getest 2 dagen na mijn nod. En terwijl de andere positief waren was de cb negatief! Dat vind ik dus echt balen, betaal je zoveel geld en detecteert hij niet wat goedkope wel doen.. Voor mij geen cb meer..
Ik heb 1 keertje getest met predictor. Bij mij was hij superduidelijk, een dikke roze stip. Bij het programma Babyboom zag ik een digitale van clearbleu en die zijn inderdaad ook heel duidelijk er staat gewoon 'zwanger of 'niet zwanger' dus geen gedoe met stippen of lijntjes...
Hebben jullie dat ook met die banners? Ik sta vanaf het moment dat ik me heb aangemeld op 10 wkn 6 dgn terwijl ik nu aankomende zaterdag 12 weken ben... Dus ben 11 wkn 4 dgn! Jammer, het leek me wel leuk zo'n banner maar de mijne verspringt niet.