Welke test gebr.iken j.llie als ik vragen mag? Ik eerder Clear bl.e maar heb deze keer kr.idvat eigen merk gekocht.
ik heb denk ik elk merk wel gehad ! als ik er een wilde kocht ik waar ik er bij voorbij liep ! gebruikte wel het meest CB.
ik heb al eens zwangerschapstesten van de wehkamp besteld en heb zonet ovulatietest strips van sensitest ontvangen
ik heb die van de trekpleiser, maar die komt negatief uit, vind hem dus niet zo goed... hahaha grapje hoor, ben te vroeg aan het testen vandaag moet nog twee daagjes wachten was weer eens eigenwijs Maar geloof best dat ze wel okee zijn hoor. Als ze over twee dagen nog negatief is ga ik ze op internet bestellen zag dat die erg voordelig waren!
Ik heb de testen hier op de site besteld. Heb ze nog niet eerder gebruikt, dus nog geen ervaring mee ... Hiervoor gebruikte ik altijd de testen van de apotheek of van clearblue ( maar die zijn best prijzig als je vaak moet testen ).. xxx
Ik gebruik altijd Kruidvat en Clear blue. (de gewone "plus") En ik heb nu ook al 3 testen van Matcare liggen... en nog 1 digitale van Clear Blue.... Nu hopen dat ze deze maand alle 4 positief worden!
altijd die van cb gebruikt met het plusje. 1x een digitale gekocht. maar wel altijd van Cb. Ik vind ze gewoon het makkelijkst!
ik heb ze van sensitest.... maar ik weet niet of ze goed zijn haha ik heb 1keer die van de huisarts ghad en die was goed haha toen was ik zwanger maar haha ik heb wel kruidvat en apotheek etc gebruikt ze zijn wel fijn in gebruik..... grtjes
Ik heb nu die van matcare, maar die wordt over het hele vakje roze Lekker duidelijk..... Volgende keer doop ik hem wel in een bakje opgevangen urine misschien is dat beter? Nu wordt het links van de controlestreep helemaal roze, en de teststreep bleef eerst wit en was een paar minuten later niet meer te zien, dus ik ben dr niet zeker van......
ikheb ze allemaal al gehad behalve de digitale, die bestond nog niet en is vreslijk duur en schijnt veel hcg te vereisen, nu hebik die hier van de site, kan je testen 4 dagen voor de nod hihi
Ik heb de CB digitaal ook gebruikt, en bij mij was ie sneller positief dan de gewone CB, dus ik denk dat het niet uitmaakt. Het fijne van de digitale is dat ie gwoon "zwanger" zegt, dus niet dat gerommel met lichtval, zie ik nu wel of niet een lijntje, het is gewoon ja of nee, lekker duidelijk. En hij is helemaal niet duurder dan de gewone test, 19 euro voor 3 testen, dus dat vind ik meevallen eigenlijk. Ik was er erg posi over. Ik heb tegelijk met de CB digitaal ook de kruidvat test gedaan, die gaf toen een heeeel licht lijntje, dus ik denk dat de CB digitaal wel gevoeliger is, maar dat is mijn ervaring.