hoi, De titel zegt het al, welke test hebben jullie gebruikt om te weten te komen of jullei zwanger waren?
Predictor... Vanmorgen voor de laatste keer, om te kijken of ik echt nog wel zwanger ben (en een dikke roze streep sprong me tegemoet).
clearblue digitaal, kruidvat en had nog een predictor liggen (gaat mijn voorkeur niet naar uit vind predictor redelijk onduidelijk) Zou volgende keer weer voor CB digitaal gaan!
DA huismerk. Toen ik een streep kreeg heb ik savonds nog een digitale gedaan omdat ik zo graag het woord zwanger in beeld wilde zien!
Clearblue, en ik was nog over die strip aan het plassen toen er al een streep verscheen, heel erg duidelijk dus! En daarna heeft moeders voor moeders nog een keer getest.
Clear blue digitaal. Ik vod deze gewoon makkelijk omdat je niet kan twijfelen bij een eventueel vaag streepje. Hij geeft of zwanger of niet zwanger aan. Liefs Mariska
Die van Kruidvat en die je op deze site kan bestellen.... Werkte allebei super! Allebei positief 2 dagen voor nod
euhm,heb vier verschillende testen gedaan!Geloofde het telkens niet,totdat ik bij de digitale zwanger in beeld zag!(en daarna heb ik nog 3 keer getest) succes met testen!