Ja ik heb zelf ook de clearblue digitale. Ik kon op de eerste niet duidelijk zien wat er nu was. En toen heb ik de digitale gepakt en stond er direct "zwanger"
welke test niet kun je beter vragen haha zie mijn album maar van clearblue van sensitest en van etos (omdat er 2 in zaten ) en gister ook nog met die van moeders voor moeders hihi!
Uhm een duitse test. We waren op vakantie in duitsland toen mijn vriend dacht laten we eens testen. En terug in nederland nog een van trekpleister. Succes met testen.. Groetjes Deborah.
Ik heb eerst getest met romed gebruikt. Maar omdat ik het nog niet geloofde daarna getest met een test van kruidvat. na een paar dagen nog eens getest met clear blue omdat ik net als Natasja het woord zwanger in het scherm wilde zien. Liefs
Hee Blondsteenbokje, Ik heb die van deze site gebruikt en cd digitaal. In een bekertje geplast en daarna op gemakkie allebei de testen (met klamme trillende handen hihi) gedaan... beiden super posi.. dag er na nogmaals en mvm nog een keer hahahahahh! Spannend.. 2 dagen overtijd.. succes!
Eigen merk van Etos. Deed vier dagen voor NOD een test en die gaf een vaag lijntje. Whieeee! Maar had ook een aantal topics gezien waarin verhalen stonden van mensen die 'm onbetrouwbaar vonden dus 'k ging erg hard twijfelen. Maar zie banner, de test had het vier dagen van te voren al bij het rechte eind