kruitvat en cb digitaal ben erg tevreden over beide..maar mocht ik kiezen zouy ik gaan voor de cb digitaal..geen geouwehoer met vage streepjes..gewoon zwanger of niet zwanger in beeld..erg handig...
Hallo, Hier met 6 dagen overtijd de Clearblue-test en de Predictor.....had idd 2 in huis. En 2 dagen later nog een keer getest met 1 van de apotheek. Die was natuurlijk ook mega-positief! Liefs Elly.
eerst een x met kruidvat test was negatief maar omdat we het niet geloofde toch maar clearbleu gekocht en positief en dat een uur na elkaar
2 cb's en 1x predictor.... wilde voor mijn gevoel "betrouwbare" testen hebben vooraleer er van uit te gaan dat ik zwanger zou zijn...
3x clear blue digital, die gaven alle 3 ZWANGER aan. 1x kruidvat en die gaf een héél vaag lijntje. voor mij de digi's van clear blue, geen getwijfel met vage streepjes!
volgensmij heb ik alle merken wel gehad ha ha maar moest toch echt wachten tot het echt zo ver was op een streepje en toen 3 verschillende gedaan en alle 3 posi !
De laatste keer twee van de kruidvat en eentje van de huisarts. Volgens de huisarts maken de diverse testen elkaar niet veel uit, ze zijn tegenwoordig allemaal heel erg betrouwbaar, aldus hem. De jaren ervoor heb ik diverse merken gehad.
2x DA (gister) 1x Etos (vanmorgen) maar die van etos gaf maar een heel licht streepje, nog wel met ochtendurine, die van DA hadden gister een veel duidelijkere streep, dat was geen ochtendurine!
he blondsteenbokje.. en heb je de juiste test al gevonden, wat mij wel een goie lijkt is de clear bleu digi.. mijn vriendinetje had met alle ander een heel heel vaag streepje, maar dat is voor jezelf erg twijfelachtig alleen voor de cb digi niet want er komt dan gewoon te staan zwanger! ik heb m zelf ook gedaan alleen bij mij gaf ie niks aan... maar weer w88 en w88
Matcare, en ik heb nog een clearblue gekocht die in de kast ligt, maar dat is eigenlijk helemaal niet nodig.
Ik gebruikte de strips van matcare, en die waren prima! Mijn man vertrouwde geen streepjes, dus die wilde het zekere woordje 'zwanger' in beeld zien. Dus dag later de digitale gedaan... kreeg ik een error. Moesten we een half uur wachten voordat we er nog één konden doen en toen stond het verlossende woord in beeld! (Zwanger natuurlijk!)