Eisprong.. Wie voelt zich duidelijk anders?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jeldou, 21 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    Hoihoi dames,
    Ik heb vandaag (hoogstwaarschijnlijk!, je weet het nooit zeker maar toch..) mijn eisprong en meteen vanochtend geen trek.. prompt gevoelige tepels..
    Wat misselijk, onpasselijk zeg maar. En het voelt wat als menstruatiepijn.

    Dit was vorige maand precies hetzelfde! Ook op dezelfde dag in mijn cyclus. Ik dacht ik ga er eens op letten.
    Wie herkent dit?
    Groetjes Jeldou
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Yep op mijn ei dag, had ik ook altijd last van misselijkheid, dus geen trek.
    Komen toch een hoop hormonen bij kijken.
     
  3. Niet meer actief

    ja herken het ook meid.

    xxx miss butterfly
     
  4. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ik was bij deze eisprong erg chagerijnig.
     
  5. claire

    claire Fanatiek lid

    8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    ik ben enkele dagen voor mijn ei al met vlagen misselijk en vind dit eigenlijk heel vervelend
    ook weinig honger en chaggi ja :)
     
  6. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    ja ik vind het ook erg vervelend, want toen ik de nuvaring gebruikte had ik lang zoveel klachten niet als nu. Dit gaat nu al vanaf de eisprong tot de menstruatie.
    Niet best, voel me dan niet 100 % tot die tijd zeg maar.
    Voor de eisprong is alles prima.
    Maar vreemd die hormonen!
     
  7. Stephanie20

    Stephanie20 Fanatiek lid

    6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    een vraagje...als je je eisprong hebt, heb je er dan de hele dag last van of duurt de pijn maar enkele uren?
     
  8. Koosje

    Koosje Fanatiek lid

    15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Sinds mijn eisprong 6 dagen geleden voel ik mij deze maand duidelijk anders....steekjes in mijn buik vooral en iets prikkelende steekjes in borsten, zelfs wat misselijk na de eisprong. Dat heb ik anders nooit en het voelt gek, niet echt als zwanger toch ook, al hoop ik daar natuurlijk wel op ;) Durf er niet echt in te geloven...duidelijk aanwezige witte afscheiding ook...echt weird!
    Wat hebben jullie voor tekenen?
    Groet,
    Koosje
     
  9. mieke66

    mieke66 Lid

    22 jul 2007
    36
    0
    0
    Gelderland
    hi koosje. ik heb hetzelfde als jij. van de eisprong die duidelijk links zat had ik ongeveer een dag steken. daarna nergens last meer van. afgelopen zondag zou de innestelingsdag kunnen zijn volgens de calculator hier en sinds die dag heb ik ook pijn in mijn buik en gevoeligere borsten. Ik heb enerzijds wel het gevoel dat ik zwanger ben, maar wil ook geen energie stoppen in het indekken. Ik "geniet" nu van de hoop en het gevoel dat er van alles gaande is in mijn lijf. Als het niet zo mocht zijn, zie ik het dan wel weer. succes met wachten! mieke
     
  10. Koosje

    Koosje Fanatiek lid

    15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Als je tot de innestelingsdag nergens last van had is dat volgens mij een goed teken...ik vermoed dat het kleverige slijm dat ik op de 5e en 6e dag na de eisprong had betekent dat deze ronde voorbij is :( Als je dat niet hebt (gehad) heb je een goede kans, ik hoop het echt voor je!
    Ben ook blij te lezen dat jij 40 jaar bent en mogelijk zwanger bent of er dicht bij bent....geeft mij weer hoop, voel namelijk met mijn 38 jaar de tijd zeker dringen....moeilijk dit los te laten.
    Ben je al lang bezig zwanger te worden? Wij, na een miskraam na 2 (!) pogingen, nu ongeveer een jaar bezig. Mijn geduld raakt wel op hoor! Mijn vriend en ik kunnen zo moeilijk wachten...maar da's vast nix nieuws! ;)
    Succes voor nu!
    Groet,
    Koosje
     
  11. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik had gister ook ontzettend gevoelige tepels, maar verder kon ik niet echt oordelen aangezien ik ontzettende steken in mijn zij heb, waarschijnlijk van een verwaarloosde blaasontsteking.
     
  12. mieke66

    mieke66 Lid

    22 jul 2007
    36
    0
    0
    Gelderland
    hoi koosje. jammer dat je het gevoel hebt dat deze ronde alweer voorbij is. een goede vriendin van mij was 39 toen ze de eerste kreeg en 41 toen ze de tweede kreeg. er is dus inderdaad hoop :). zij heeft bij de eerste een bloedtest laten doen toen ze zwanger was en toen werd de leeftijd van haar lichaam als '33' ingeschat. zelf ben ik wel veertig, maar voel ik mij hooguit 35, dat maakt de biologische klok iets gunstiger. ik heb zelf het initiatief genomen om in maart dit jaar te stoppen met de pil. mijn vriend ziet het allemaal nog niet zo heel erg zitten (maar we hebben deze maand voor het eerst wel gevrijd in een gunstige tijd - dat wist hij ook). ik probeer zelf veel aandacht te besteden aan het gevoel dat het zover is (kan zijn) en probeer me verder weinig met het 'hoe' bezig te houden.

    Wel leuk dat jouw partner er wel helemaal achter staat en daar ook voor uitkomt :). dat moet vast lukken!
     
  13. mieke66

    mieke66 Lid

    22 jul 2007
    36
    0
    0
    Gelderland
    oOMissCOo, pas maar op met de blaasontsteking. dat is geen pretje! sterkte er maar mee!
     
  14. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik weet er alles van mieke.
    heb ook al eens een x gehad dat ik het zolang verwaarloosd had dat ik et aan mn nieren kreeg....pooooh wat was dat een hel!
    en begin het nu ook in mn zij te voelen dus ben er bang voor
     
  15. marian26

    marian26 Actief lid

    11 mrt 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    hallo dames,

    Ik kan nu dankzij de ovulatietesten met zekerheid zeggen wat ik voel op de dag van mijn eisprong!
    Ik heb altijd al elke maand een periode gehad dat ik ineens eventjes erg last krijg van mijn onderrug.. tussen je 2 heupen in maar dan achter op de rug heel laag.. en voor in de buik ook onderin doet t dan best even erg zeer aan 1 kant.. DAT is dus mijn eisprong.. heb een overduidelijke positieve ovulatietest gehad gisteren en dat komt overeen met de pijn die ik had.. verder heb ik nooit ergens last van..

    Liefs van Marian26
     
  16. Niet meer actief

    Ik heb mijn eisprong nog nooit gevoeld.
     
  17. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik heb er eerder nooit zo op gelet
     
  18. Koosje

    Koosje Fanatiek lid

    15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ja Mieke, ik ben ook erg blij dat hij net zo graag kinderen wil als ik :whistle: Aan de andere kant maakt dat het wachten ook wel lastiger..

    Kennelijk mag het bij jouw vriend niet gezegd worden maar groeit bij hem de neiging ook wel een kind te willen..da's goed nieuws!

    Haha...ik vind het wel mooi dat je zegt dat je je 35 voelt en dat dat de biologische klok gunstiger doet uitpakken...ik voel mij ook jonger namelijk en ga er ook zo tegenaan kijken, geeft wat rust.

    Verder vind ik het moeilijk alleen aandacht te besteden aan dat het lukt/kan gaan lukken...hoewel ik er wel van overtuigd ben dat alles waar je aandacht aan besteedt groeit...dus weg met die negatieve angstige gedachten, dank voor je inspiratie!

    Groet,
    Koosje
     
  19. linda81

    linda81 Fanatiek lid

    7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hoi.Ik heb vandaag mijn ei.Voel me wat anders maar last heb ik er niet van.Wel vandaag voor het eerst wat oud bloed met ei...
    Nou groetjes Linda!
     
  20. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    heb laten testen bij de dokter en dat was het niet.
    maar heb er wel ontzettend last van..ook als ik fiets en over een hobbel ga ofzo, doet zoooo'n pijn.
    maarja iig geen blaasontsteking :D
     

Deel Deze Pagina