Ik had net vaag druppeltje bloed in mijn onderbroek. Het is nog te vroeg voor menstruatie, normaal gesproken, heb lange cyclus. Zou dit innesteling kunnen zijn? Hoop het zo! Ben wel al paar dagen duizelig en krampjes Liefs Jinky
Heb je onlangs je eisprong gehad? Zo'n 5 tot 7dagen geleden? Dan zou het heel goed kunnen natuurlijk. Marie
ik niet weet alleen dat je niet altijd een bloedinkje hoeft te krijgen. als het wel van de innsteling is maar een paar druppels volgens mij
Kom net uit bed en het is bij een druppeltje bloed gebleven. Ben niet ongesteld geworden. Maar wil geen hoop hebben, ben bang voor de teleurstelling. Heb het toch een beetje. Daarbij als het wel een innestelingsbloeding was, hoop ik dat het niet verkeerd gaat Liefs Jinky
Heb nog even vraagje. Als gisteren mijn innesteling was, wat ik natuurlijk heel erg hoop. Na hoeveel dagen is het dan mogelijk positief te testen? Heb een onregelmatige cyclus, dus weet niet wanneer mijn NOD dag is. Hoop dat iemand dit weet. Liefs Jinky
Zal niets anders opzitten. Mijn NOD is donderdag wacht gezellig met je mee, hoop dat we beide positief testen. Groetjes Marjo
Kramp en steekjes zijn minder geworden. Ik weet niet wat dit kan betekenen. Op de dag van bloedverlies had ik heel veel steekjes en kramp. Na die dag minder geworden en nu haast niet meer. Heeft iemand een idee? Liefs Jinky
Ik heb nu hetzelfde. Heb over 7 dagen mijn NOD en vanochtend met het afvegen wat rood/bruine afscheiding. Ook last van krampen. RAAR. Maar ik wacht geduldig.
Had helaas een negatieve bloedtest. Maar nog steeds niet ongi en ook geen krampen. Rara.... Morgen afspraak arts! Ben benieuwd! Groetjes Marjo
had vanmorgen helder wit slijm met een stipje roze.Temp was na 2 dagen laag te zijn geweest,weer op normale waarde voor na m'n ei! Moet nog 4 dagen,spannend duim duim voor iedereen!
Wat ik mij opeens afvroeg..... Sporten is gezond zegt men. Maar ook als je ei eventueel volop bezig is met innestelen ? Ik stond namelijk vanavond op de squashbaan een fanatiek potje te spelen en toen voelde ik een ieniemienie steekje in mijn linker onderbuik en toen dacht ik hé..... zou sporten iets uitmaken voor de innesteling ? Niet dat ik me nu zorgen maak, maar soms vraag je je opeens iets af..... Greetzzzz, Kenja