Valspositieve testen? Is dat ook mogelijk dan? Of was je dan toch ff zwanger en ging het mis zonder ut te weten. SUCCES! Groetjes Marjo
nee ik was zeker niet zwanger (kan ik heel makkelijk aan mijn temp zien)...dus vals positieve testen bestaan wel degelijk. Iemand die ik van een ander forum ken heeft ook een keer een vals positieve CB+ gehad. En romed....zucht...niets anders dan gedonder het laatste jaar wat ik lees...zelfs een man blijkt zwanger te zijn met die testen ....dus zeker geen aanrader... Over de kruidvat..ff eerlijk; ze waren nega.Na een half uur stonden er (2 testen) wel lijntjes op......dus of ik dat vals positief moet noemen?Er kwamen wel streepjes op terwijl ik dus niet zwanger was..... Ik heb zelf goede ervaringen met de DA test en de apothekerstest. Ik heb nu matcare testen liggen en de digi CB.
Hoop dat je snel POSITIEF zult testen meid! SUCCES! Zal voor jou.... en mij.... en iedereen met een babywens duimen! Op een VRUCHTBAAR 2007! Groetjes Marjo
*grin* denk t nie, temp vanmorgen gezakt met 0,1 BMM zacht, dus nee hier gaan we t nie redden dit jaar maar jij nog heeeeeeeeeeel veel suc6!
Dank je meid! Geen idee hoe me BMM is. Hoe kan ik weten hoe die is en hoe die moet zijn? (sorry voor de domme vraag) Groetjes en VEEL SUCCES in 2007 dan meid! Marjo
bij mij is ie zacht als ik ongi moet worden...maar das bij iedereen verschillend. Als je dat wilt gaan bijhouden, dan moet je dat doen vanaf het begin van je nieuwe cyclus...
Ik heb goede ervaringen met de Matcare testen! Gewoon die dipsticks. Toen ik niet zwanger was kon ik er ook echt geen streepje op vinden, hoe goed ik ook zocht En toen ik zwanger was kreeg ik al 4 dagen voor m'n NOD een mooi streepje. En ze zijn nog hartstikke goedkoop ook
Hmm..ik ben aan het denken of ik 4 dagen voor mn nod ga testen...dat is as maandag...zit nu 6 dagen voor mn nod. Ene kant wil ik wachten tot ik echt overtijd ben, dat zou volgende week zaterdag/zondag zijn.. maar ik ben zo ongeduldig...erg he! maar weet wel dat het beter is om tot je nod te wachten. Ik heb kruidvat test liggen maar ook Clearview, Clearblue+ en CB digi en Matcare en Sensi test..(veel he maar dan heb ik ze tenminste altijd in huis.. Liefs Syl