beste ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Flowerz, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    Hoi dames,

ik dacht dat is zwanger was tot vandaag toen werd ik dus ineens ongi na 2 licht positieve zwangerschapstesten.
    nu wil ik deze ronde graag ovulatietesten gebruiken, aangezien ik niet weet wanneer mijn eisprong is.
    maar nu wil ik graag weten wat de beste ovulatietesten zijn, om mijn kansen goed te benutten deze maand.

wie heeft het antwoord??
    alvast bedankt!

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik vind de dipsticks van Sensitest prima.
    Makkelijk in gebruik, duidelijk en niet duur.

3. music4life

music4life Niet meer actief

vind ik ook !!

4. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Het enige wat ik aan ervaring heb is Kruidvat ovu testen. Ik hoor er hier niet zulke goede dingen over. Dit wil niet zeggen dat ze helemaal niet werken denk ik.
    Zelf ga ik ze nog 1 keer proberen om mezelf te overtuigen.

Dat komt omdat ik na het stoppen met de pil gelijk een posi ovu test had. Dit hield 4 dagen aan...

Daarna netjes negatief, wel geteld 2 dagen. En daarna weer 2 posi dagen.. Ik zelf vind dat toch een beetje raar.

En toen ik dat hier vroeg waren er hier meer die het hadden over valse posi.testen. Dus dit is wat ik er van weet.

Succes hoor.

5. MissTinkerbell

MissTinkerbell Actief lid

4 feb 2010
    117
    1
    0
    Neverland
    ik zweer ook bij die van sensitest

6. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    indd Sensitest dipstick, geweldige testen.
    ze worden echt heel duidelijk positief.

kruidvat geeft bij mij heel de cyclus door 2 gelijke strepen. enkel bij eisprong is de teststreep stukken donkerder dan de controlestreep. die testen moet je wat kennen en zijn niet echt goed om te beginnen.

7. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    ik gebruik ook de sensitest dipsticks, daarnaast gebruik ik voor de duidelijkheid de cb digitale ovutest. Als ik denk dat het weleens positief kan zijn (heb geen knaltest gehad) doe ik die van cb.

8. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    matcare dipsticks, ook prima testen, bij mij heel duidelijk de ovulatie te zien...

9. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    #9 luckybird, 13 feb 2010
    Laatst bewerkt: 13 feb 2010
    ik zweer bij clearblue digi, maar als je ze vaker nodig hebt is dan lopen de kosten nogal op, alhoewel je ze via internet voor zo'n 20 euro bestelt, ipv 30. Altijd na begin van de middag testen heb ik gehoord en bij mij werkt 't super (steeds netjes 2 dagen smiley)

10. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ik test met clearblue digitaal. Maar test al vanaf dag 10 en zit nu op dag 15 en nog geen smiley, ondanks mijn best wel goede cylus. Maar ik test 's morgens en lees dat het niet goed is. Kan het daar aan liggen? En kan ik nu nog proberen om 's middags te gaan testen? Staat op dat je op dezefde tijdstip moet testen (tja sta dus ook op in het weekend om 7 uur om te testen...)

1e kindje; 25, 27, 26, 29, 28

11. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    @laurise

volgens mij kan je op elk tijdstip testen hoor, beter is zelfde tijdstip, maar ik doe altijd tussen 13.00 en 20.00uur meestal meteen 13.00uur en gaat goed, maar als het bij jou lastiger vast te stellen is zou ik inderdaad een tijdstip na begin van de middag nemen. Er wordt nl gezegd dat de lh piek in de ochtend begint en als je dus vroeg test kan je em missen en de volgende dag pas ontdekken, terwijl het handig is het meteen te weten. Cyclus kan afwijken, ik heb meetsal dag 14, maar ook wel eens dag 18 en ook wel een dag 8 (!!) gehad. Kan variëren, vandaar dat ik het ook wil weten en dus test.

Ik zou blijven testen ( en nee ik heb geen aandelen CB hahaha)

12. Laurise

Laurise Niet meer actief

Dank je voor je reactie, ja begin onwijs te twijfelen omdat iedereen op het forum zegt dat je het niet s ochtends moet doen. Maar heb net mijn zu gebeld en die deed het ook om 7 uur en had ook positieve testen.. Ja balen dat je ei zo verschillend kan springen haha. Jeetje 14, 18 maar ook weleens 8... maar dan heb je ook een hele varierende menstruatie of niet? Haha zou wel goed zijn als je daar aandelen in hebt.. pff 2 pakjes a 33 euro loopt best op. Maar ja heb geen zin in streepjes getuur. Ja mijn zus zij ook al dat ik moest blijven testen... hopen op morgen een :).. doe het voor de eerste keer en wil nu wel weten of ik wel een eisprong krijg.

13. Laurise

Laurise Niet meer actief

Inmiddels ei gevonden op dag 20! Met digitaal clearblue test, eindelijk die leuke smiley in beeld. Dus kan gewoon met ochtend urine om 7 uur. Nu wachten op mijn NOD

14. Flowerz

Flowerz Bekend lid

3 jan 2010
    537
    0
    0
    ok das mooi!
    ben vandaag begonnen met ovulatietesten van sensitest. de dipsticks. en direct al een licht positieve test. dus mijn ei is in aantocht!!

15. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @Flowerz, Het wil helaas niet zeggen dat als een een licht streepje staat dat je ei onderweg is. Ik hoop het wel voor je natuurlijk maar er zit altijd LH in je lichaam dus er kan altijd wel een streepje staan. Succes in ieders geval.

16. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier nog iemand die zweert bij sensitest dipsticks (ook bij de zw-testen trouwens!)

Bij mij was het altijd erg duidelijk te zien wanneer mijn ei kwam en weer ging ;) Echt wit als er niets aan de hand was, dan werd de 2e streep steeds donkerder en bijna gelijk met de controle streep een dag voor ei. Daarna liep deze ook weer gelijkmatig af. Niets 4 dagen positief zoals je van KV ooit hoort.
    Overigens deed ik zowel testen sochtends als savonds (als hij iets kleurde teste ik 2x daags) en ik kon daar geen verschil in merken!

Zwangerschapstest gaf ook op 11 dpo (dus 4 voor nod) al een klein streepje aan. Helaas werd dit een miskraam. Dus ik heb zojuist ook een nieuwe dosis testjes besteld!

Deel Deze Pagina