Welke test is blijvend?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Lievelief, Mar 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lievelief

Lievelief Bekend lid

Nov 2, 2007
    686
    1
    0
    Hoi,

Ik hou al vanaf ons eerste afspraakje een dagboek bij. Na 1 jaar heb ik dit boek aan mn vriend gegeven en heeft hij het een jaar bijgehouden. Zo wisselden we dit om het jaar af. Sinds we samenwonen zijn we er iets minder actief mee bezig ;) maar we zouden het wel leuk vinden om er een positieve test bij in te doen. Nou merk ik al aan mijn kruidvattest dat dit positieve streepje afneemt en mn matcare testen vertrouw ik ook niet dat het resultaat leesbaar blijft.

Heeft iemand hier ervaring met een test die zelfs na jaren nog 2 streepjes blijft weergeven?

2. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Doe er een foto bij...

3. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Ik heb op 23 januari getest met C1000 en die streep is nog net zo duidelijk. Ook MvM testen blijven goed. Extra tip, beetje blanke nagellak schijnt ook wonderen te doen.

4. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,045
    0
    0
    Of wat haarlak die van me dochter en zoon heb ik ook nog steeds en das 8 en half en 12 jaar terug.

5. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    Hoi,

ik heb 2 testen van matcare gedaan. gewoon een beetje doorschijnende nagelak opgedaan of nagelverharder ofzo... streepjes blijven gewoon zichtbaar! ook ik houd nu een soort dagboek bij: eerst de testjes, dan wat uitleg over eerste echo en de fototjes natuurlijk... nu op naar de 2de echo :D gelukkig woon ik in belgie en moet ik voorlopig om de 3 weken terug..

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Weet niet of het jaren houd,maar ik heb de test van kruitvat ( en dan die goedkope, 2 voor 4,99) en daar is het streepje tot nu toe nog niet van vervaagd. Heb hem ook in een album geplakt

7. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    ik heb 4 jaar geleden een test gedaan van de etos en niks op gesmeerd en die is nog steeds super duidelijk!

8. lief649

lief649 Actief lid

Oct 3, 2007
    449
    0
    0
    hoi,

ik heb de zwangerschapstesten van mijn eerste zwangerschap nog, gekocht bij dirx en nu na bijna vier jaar zijn beide streepjes nog overduidelijk

groetjes lief

9. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

Feb 11, 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    ik had een teste van clearblue, bleef wel heel duidelijk, maar de achtergrond werd een beetje gelig, dus we hebben t gewoon bij een foto gelaten

10. talia

talia Fanatiek lid

Nov 27, 2005
    2,561
    0
    0
    kapster
    belgie
    mijn predictor test van elyesa is nog net zo duidelijk als de dag dat ik teste, je kan er ook doorschijnende nagellak opdoen dan is het ook blijvend.

11. Catheleine

Catheleine Bekend lid

Feb 9, 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Ik heb die van moeders voor moeders bewaard, deze is heel duidelijk gebleven!
    Die van matcare vervaagde bij mij vrij vlug...

Groetjes Catheleine

12. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Mijn test van etos van ons meisje is inmiddels bijna 2 jaar oud, maar nog steeds heel duidelijk.

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ik heb 4 testen liggen en wel de matcare testen en dan de versie cassette. ik heb er 13/14/15/16 januari 2007 mee getest en zijn nog erg mooi. voor de zekerheid heb ik er toch een foto van gemaakt.

14. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    hier van alsyia ook de test van de etos huismerkt oen..
    streepjes zijn nog even donker...

en die van pas zijn die 2 voor 5 euro van de kruidvat zijn vn 13 febrauri nog niet zo oud maar ook nog steeds hetzelfde ;)

15. joyce

joyce Bekend lid

ik van de d&a en cleurbleu en nog hardstikke zichtbaar

Share This Page