Is t dan toch zo!?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Miesie86, 29 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miesie86

Miesie86 Actief lid

21 mrt 2014
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dan toch?
    Vanmorgen opnieuw een test gedaan. Op deze is een heel licht streepje te zien in omzet beleving. Wat denk jullie?
    Was ditmaal 10 min later met aflezen.
    Net een andere test gedaan maar die heeft binnen de 10 minuten nog een licht roze verkleuring.

Graag jullie mening! :)

Bijgevoegde bestanden:

2. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

Miesie, zijn het de testen van zwanger en kids? Want daar hebben heel veel mensen, waaronder ikzelf, vals positief resultaat. Ik zie wel iets maar echt heel licht en vooral omdat het niet binnen de officiële afleestijd was zou ik nog niet al te veel hoop heb en over twee dagen, als dat lukt natuurlijk 😉, nogmaals testen.

3. Miesie86

Miesie86 Actief lid

21 mrt 2014
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jah klopt idd.
    Dat meen je niet... hmmm
    Nou dan idd nog even afwachten.
    Had er ook nog 1 gedaan van sensitest maar die was negatief. Was uitgegaan dat sie dan minder vroeg testte. Ga t maar weer afwachten.. pfff hahaha

4. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

Dit was mijn test. Zelfde ochtend binnen 2 uur bloed geprikt. hCG van 0,6... Hoeveel DPO zit je? Misschien is het gewoon nog te vroeg en heb je deze maand alsnog een positieve test!

5. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    ik zie het tweede streepje vrij duidelijk, maar wat ik hierboven lees spreekt niet erg voor de testen... sterkte met afwachten, hopelijk lopen ze mooi op

6. Miesie86

Miesie86 Actief lid

21 mrt 2014
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen ben ik nu 11 dagenda overtijd. Maar omdat dit mijn eerste cyclus na t stoppen met borstvoeding is durf ik t niet te zeggen. Cyclus kan onregelmatig zijn dus ook gewoon heel lang duren.

Ik ga gewoon dagelijks testen vanaf nu en dan gaan we t zien. Zal ook wel wat testen van n ander merk halen.
    Hoopt t zo. Fingers crossed!

7. Miesie86

Miesie86 Actief lid

21 mrt 2014
    153
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag ongesteld geworden..
    Helaas. Volgende maand nieuwe kansen.
    Wat n rottesten dat ze vals positief geven.
    Welke testen zouden jullie aanraden?

8. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Kruidvat 2 voor 5 euro

Jammer van je ongesteldheid :( maar bekijk het positief. Hierdoor weer meer inzicht in je cyclus.

9. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Testpoint (etos 2v5 ) of action doen t bij mij super. Balen zulke valse testen!

Deel Deze Pagina