Hey Dames, Ik ben bang dat ik me weer voor de gek heb gehouden. Ik dacht 30/09 mijn eisprong te hebben gevoeld in de vorm van krampjes boven de heup. Daarbij kwam het gevoel alsof ik heel kort achter elkaar steeds een spuit kreeg in mijn zij. Super geklust rond die dagen Nu heb ik vanaf die dag al buikkrampen en gevoelige tepels. Maar heb afgelopen week 10/10 flinke buikkrampen gehad een echt ongesteldheidsgevoel. Dus nu denk ik weer dat dit mijn ei is geweest.(niet geklust) Ach ik weet ook wel dat jullie me niks met zekerheid kunnen zeggen maar ik dacht misschien herkend iemand dit. (vooral dat spuitjes gevoel) Heb een onregelmatige cyclus tussen de 32 en 44 dagen als deze ronde niks brengt begin ik met ovu-testen X
Dag Luuntje Heel erg herkenbaar! Ik heb er net een topic over geopend! Inderdaad - die plopjes/steekjes/krampjes kwamen heel kort na elkaar... vreemd hé! Helaas kan ik je niet echt verder helpen, want ik weet zelf niet wat het zou kunnen betekenen ... Ik had het op dag 19. Hopelijk voor ons allebei was het een gigantische eisprong Grs Mirza