Ik heb al 3 dagen zulke lichte zwangerschapstesten... En zit al een week over mijn NOD. Iemand ervaring??
Het kan twee kanten op. Het zou ook kunnen dat je een late innesteling hebt gehad. Zo licht vind hem trouwens niet hoor. Ik zie hem heel goed. Aan de andere kant denk ik dat het testje wel moet gaan oplopen. En dat weet je alleen door overmorgen weer te testen. Kun je de foto's naast elkaar leggen en hier plaatsen? En heb je het allemaal met dezelfde urine gedaan?
Ik heb van die anderen geen foto gemaakt.. Maar die waren echt precies hetzelfde. bij mijn dochter (nu 1,5) had ik voor mijn NOD al een knaltest
Eerlijk.. Ik denk geen goed nieuws. Mijn ervaring is dat als hij niet oploopt het niet goed zit (en ook 1x met wel oplopen slecht nieuws dus geen garanties) Misschien bloed laten prikken?
Meestal voel je dat he... Daarom kwam het voor mijn de vorige keer als donderslag bij heldere hemel.. Ga je de verloskundige of de huisarts bellen?
Ik heb nog niemand gebeld. Ik wil het deze week nog even afwachten. Misschien zaterdag nog een keer testen en dan bel ik maandag. Misschien dat het spontaan komt...
Zeker opgelopen maar ik zou 2x bloed laten prikken voor de zekerheid. Is niet heel hard opgelopen. Wat denk jij er zelf van?
Ik weet niet wat ik moet denken. Bij mijn dochter had ik direct een knaltest en ben nu al zeker wel 1 week over tijd
Ja kan inderdaad allemaal... Ik dacht dat ik weekend van 17 sept. ongesteld werd.. Had ik iets bruin verlies en maandags echt 1x vloeien... Dat was het. Daarom snap ik er ook allemaal niks van. Dan vind ik de zwangerschapstesten wel erg licht. Ik ga maandag de dokter maar eens bellen. Word er nu wel onzeker van
Ik vind ook dat de tweede zwangerschapstest al heel wat donkerder is, hoor. Misschien gewoon dit weekend doortesten en ze allemaal op een rijtje leggen. Is het nog altijd duidelijkst denk ik. Duim voor je.