test in negatief zetten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door cindybaby71, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

zou iemand voor mij mijn zwangerschapstest in het negatief kunnen maken?

hier de test,ik zie wel heeeeeeel vaag iets,misschien is hij in het negatief iets beter te zien?

2. beertje77

beertje77 Lid

22 dec 2010
    30
    0
    0
    Ik zeg positief, zie ook iets over een dag weer testen dan is hij waarschijnlijk wat beter te zien.

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Als ik heel goed kijk dan zie ik wel iets.. Indd over een paar dagen nog eens testen.

4. linny24

linny24 Actief lid

2 jan 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland
    sorry meid maar zie echt niets
    gewoon over 2 dagen nog eens teste je hcg zal dan hoger zijn als je zwanger bent geduld is een schoone zaak !!

5. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Heb hem in het negatief gezet voor je..

Bekijk bijlage 190768

Ik zeg: voorzichtig gefeliciteerd,..hopen dat ie donkerder gaat worden!

6. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    vind het altijd moeilijk, bang dat je iemand blij maakt met een dode mus, maar ik zie ook een streepje.

over twee dagen nog eens testen en tot die tijd.... eh... sorry.... afwachten...... ;)

7. Tulli

Tulli Niet meer actief

Ik zie het streepje ook...zelfs zonder me bril. Moet wel snel kijken, want als ik ga turen zie ik niks meer! hahaha...

Spannend...ik ben benieuwd wat de testen gaan doen de komende dagen!

8. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik zie hem ook!
    spannend!

9. Melkos

Melkos Bekend lid

7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    ik zie het ook als ik ff snel kijk maar als ik blijf turen dan zie ik het niet haha

10. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik zie ook iets heel lichts.. Hopelijk is je test over een paar dagen donkerder!
    Alvast gefeliciteerd!

11. Gezellige Taart

Gezellige Taart Actief lid

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als mijn testen er zo uitzagen beschouwde ik ze als negatief. Heb zelfs een donkerdere streep gehad en bleek ook nega te zijn.
    Maar dit wil voor jou niet meteen zeggen dat dit ook zo is.
    Toch zou ik me er verder niet zo op vast pinnen en over 2 dagen kijken of je een duidelijlere test hebt.

Succes!

12. cindybaby71

ik heb dat dus ook al een paar keer gehad met kv testen,maar dat was dan meestal voor nod.ik zelf ga er ook vanuit dat deze negatief is;)
    daar komt bij dat ik dus nu ook nog krampen heb dus het zal wel niks zijn!

toch bedankt dames voor het mee turen;)
    ik denk toch dat ik de kv testen maar eens links laat liggen! ik krijg er altijd streepjes mee en ben dan niet zwanger! want het lijkt mij toch sterk dat ik dan bijna elke maand een vmk zou hebben??

13. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Cindy, mijn test is het zelfde als die van jou. Ook net een schaduw lijntje. Heel licht. Hopen dat we allebei snel een duidelijke test hebben ;)

14. cindybaby71

ik hoop het voor ons :cool:

15. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    die van mij word al donkerder :D

16. cindybaby71

goed zo meid,zet hem op :D

ik heb helaas geen testen meer in huis en man is met de auto naar het werk dus ik pas vanmiddag nieuwe halen.
    maar ik denk ik wacht nog rustig af,ik word nl gek van die vage streepjes;) als ik over een paar dagen nog niet ongie ben dan test ik nog eens(als ik dat vol hou hahaha:):p

17. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Hahaha nou ik had toevallig van de week 25 zw testen bij sensitest besteld.. dus elke x weer nieuwschierig haha.. Woensdag moet ik ongi worden, ik ga die nacht naar disney tot zaterdag, en als ik dan zondag thuis kom en nog niet ongi ben ga ik ff zo een predictor test doen.

18. cindybaby71

25 testen hahahahah:$:$:$

zou natuurlijk leuk en handig zijn als je voordat je gaat duidelijkheid hebt:)

dus ik zie wel nog een paar testjes van je verschijnen hier tot woensdag hahahaha:p:p

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    hmm als ik mn scherm kantel zie ik iets als schaduw maar roze of grijs kan ik dus niet zien... spannend zeg!

20. Nyna

Nyna Niet meer actief

Spannendddddddddd ik zie wel licht iets, ik ben benieuwd naar je volgende test :D

Heb je al nieuwe testen gehaald?

Deel Deze Pagina