Hallo dames, het is inmiddels alweer een tijdje geleden dat ik iets gepost heb. Helaas bleek mijn laatste test niet positief te zijn en was ik dus niet zwanger.. We zijn inmiddels weer een tijdje verder, mijn cyclus is sinds 2 maanden regelmatig en ik ben nu drie dagen over tijd! Gezien de afgelopen rondes waarin ik steeds negatief testte heb ik het 'zwanger worden' een beetje uit mijn hoofd gezet, ik ben er veel minder mee bezig en ineens krijg ik tóch kwaaltjes.. puistjes, erg moe, gespannen, gevoelige borsten/tepels, vreselijke stemmingswisselingen en de misselijkheid/overgeven.. Nu weet ik alleen niet welke test ik het beste kan doen. Ik lees veel negatieve berichten over de kruidvat 2v5 en positieve berichten over de action testjes.. zal ik dan voor de action test gaan, of wat zeggen jullie?
Wil je 100% zekerheid dan zou ik een CB met indicator doen!! En gezien je 3dgn overtijd bent is de kans op een zwangerschap erg aanwezig toch dus zeker de moeite waard!
Negatief over kruidvat 2v5? Ik weet niet beter dan dat dat hele goede testjes zijn. Maar clearbleu is altijd goed.
ik vind k2v5 heel goed maar hoor veel negatief van de action. ik zou eerst k2v5 doen en als die postief is nog eens een cb doen voor alle zekerheid
Kv is niet meer wat het geweest is, maar nog steeds wel ok. Action zijn de meningen over verdeeld. Succes, laat je iets weten?
Thanks, ik laat zeker iets weten! Even de moed bij elkaar verzamelen om de test te durven doen en dan zal ik een foto plaatsen!
Als je echt drie dagen overtijd bent hoeft het niet perse met ochtendurine (ben helemaaaal niet nieuwsgierig hoor )
hihihi ik ben ook zo vreselijk benieuwd wat er uit de test gaat komen, maar ik moet zometeen gaan werken, daarvoor nog even snel een testje halen ik test morgenvroeg heel vroeg, rond zes uur dan kan vriendlief er nog bij zijn!
beetje laat maar ik heb nu net de druppels in de cassette gedaan (mijn excuses voor de details) en nu vijf minuutjes wachten... ik upload zometeen een foto!
Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting dit is mijn test, omo wit zo te zien jammer, over een paar dagen nog eens testen want ik ben nog steeds niet ongi.. of zien jullie iets?
hoe lang na die test heb je een foto gemaakt want mijn ervaring met die testen zijn dat ze wat langer nodig hebben voor dat er een streepje komt dat had ik in ieder geval wel
hahaha ja ik dacht eerst dat die van mij ook nega was maar ineens stond er toch wat en hij werdt toen elke dag wat duidelijker je kan het in mijn fotoalbum zien