Hallo, Ik heb afgelopen donderdag mijn spiraal laten verwijderen en had nadien licht bloedverlies. Alleen licht roze na het afvegen bij het plassen. Gisteren (zaterdag) twee dagen later heb ik ineens veel bloedverlies gehad overdag. Met klonten erbij. Vandaag nog steeds. Is dit nu mijn menstruatie of heeft dit te maken met het uithalen van mijn spiraal en het maken van een uitstrijkje? Ik werd vorige maand namelijk op 20 juni ongesteld en ben van daaruit gaan tellen voor mijn cyclus. Normaal verwacht ik mijn volgende menstruatie rond de 18e juli. Maar wat moet ik nu doen? Opnieuw tellen vanaf gisteren of heeft dit niks met menstruatie te maken en moet ik gewoon wachten tot een volgende? Een onzekere muts...
Ik zou even wachten op je 1e menstruatie en van daaruit kun je echt goed bekijken wat je cyclus word. Je spiraal is net pas veranderd, je lochaam moet het nu zonder de hormonen gaan doen, en raakt even van slag. Het is normaal Kijk het nog even aan, duurt deze bloeding ongeveer 4a5 dagen dan kan het zijn dat je menstruatie is....zeker weten doe ik niet