2x licht posi test maar toch ongi?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by cakeje34, Jan 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cakeje34

cakeje34 Actief lid

Nov 7, 2012
    237
    0
    0
    hallo dames

ik zit zo in onzekerheid,
    ik zit vandaag op dag 34 en gister heb ik getest met een kruitvat test en ik zag een heel licht streepje, echt een tuurstreepje, verder die dag wat bruinverlies, vanmorgen nog een test gedaan en die is iets duidelijker, dus meteen daarna met het volgende plasje een digi test van clear blue en die zegt niet zwanger :(
    nu bespeur ik ook wat roze bij het afvegen.
    wat moet ik nu denken
    ik zal de foto's er ff bij zetten dan kunnen jullie meekijken naar wat ik bedoel maar bij die eerste moet je echt ff je beelscherm bewegen voor je m ziet op de foto.

Attached Files:

2. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Ik zie het streepje, heel vaag.
    Twijfel ook of deze wel roze is, hij lijkt mij grijs.

3. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

Feb 9, 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij is dat een indroger. IK had vaak dezelfde streepjes en was niet zwanger. Als je zeker wil zijn dan moet je over enkele dagen nog eens testen.

4. Joolzz

Joolzz Bekend lid

Nov 14, 2010
    716
    20
    18
    Ik heb helaas ook vaak dit soort streepjes gehad ... (zonder resultaat)

stonden ze er binnen de tijd?

Ik hoop voor je dat het raak is!

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    ;) ik denk ook een indroger.
    Vervelend Zeg!

6. cakeje34

cakeje34 Actief lid

Nov 7, 2012
    237
    0
    0
    beide testen waren zo binnen 5 minuten

7. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    2,091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ik zie een heel licht streepje. Kan zijn dat het bloedverlies je innesteling was/is.
    Misschien vandaag nog een testje doen.

8. cakeje34

cakeje34 Actief lid

Nov 7, 2012
    237
    0
    0
    de onderste foto is van vandaag ;)
    maar kan een innestelingsbloeding ook nog op dag 34 ja? pfff geen verstand van he haha, tis ook zo onzeker en moeilijk, we hebben als het nu is mislukt nog 1 x om het zelf te proberen voor we de mmm in gaan dus het zou zooooo gaaf zijn als het nu toch raak zou zijn, maar ja die onzekerheid is ook niks he...

9. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik zie wat je bedoelt! Ga je weer testen?

10. cakeje34

cakeje34 Actief lid

Nov 7, 2012
    237
    0
    0
    denk morgenvroeg en anders als ik kan wachten tot het weekend pfff, tis maar goed dat die testen niet zo duur zijn van de kruitvat

11. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Vervelend hè, als je gewoon duidelijkheid wil! Duim voor je !

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Als ze meteen binnen de tijd verschenen dan zeg ik zwanger!
    Spannend meid!

13. Biirdy

Biirdy Actief lid

Nov 21, 2013
    290
    0
    16
    Ik denk dat ze toch echt negatief zijn. Ze zijn wel heel erg onduidelijk, amper iets te zien. Maar ik zou zeker nog een keer testen morgen

14. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

Jan 7, 2013
    5,719
    477
    83
    Op de onderste zie ik wel iets. Maar het zou ook een indroger kunnen zijn.

15. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    De bovenste vind ik wel heel licht en is misschien meer van het kaliber indroger, maar die onderste vind ik persoonlijk toch wel te duidelijk voor een indroger. Ik heb best veel indrogers gehad (alleen nooit met k2v5 getest) en deze waren nooit zo duidelijk dat je ze op de foto zo zonder turen kon zien.
    Ik denk dat je of een vroege mk hebt gehad of dat je heel pril zwanger bent en de HCG nog moet stijgen. Op zich hoeft een bloeding niet per se een mk te betekenen lees ik vaak. Ik ga duimen!!

16. cakeje34

cakeje34 Actief lid

Nov 7, 2012
    237
    0
    0
    maar een indroger is toch niet binnen de 5 minuten?
    ik vind het ook heeel spannend want normaal heb ik een week voor mn ongi komt al heeeel veel last van de borsten en huilen en buikpijn en ik heb nu nergens last van, ja somswat lichte steken in mn borsten, en vandaag heb ik ook hoofdpijn...

17. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

Nov 14, 2011
    2,616
    2
    0
    Ik vind de 2e test wel echt duidelijk. Ik had zelf ook zo'n streepje in december (wel echt roze, maar licht), en werd toen ook enkele dagen daarna gewoon ongesteld. Dan heeft er dus eventjes iets gezeten, maar 50% van de zwangerschappen wordt nog voor de 4 weken 'afgevoerd'. Als je bloeding doorzet denk ik dat dat het geval is geweest. Bij mij was toen de bloeding eenmaal was begonnen de test ook snel genoeg negatief. Als het niet verder doorzet zou ik over 2 dagen nog eens testen, als er een goede zwangerschap zit zou je test dan wel duidelijker moeten worden.

18. lunap

lunap Fanatiek lid

Oct 15, 2011
    2,064
    6
    38
    Inderdaad een indroger staat er naar mijn mening niet binnen vijf min! Denk zwanger! Had ook bloed verlies rond de tijd ongesteld moest worden en heb een gezonde zoon! Zal duimen voor je

19. junior1

junior1 Bekend lid

Feb 21, 2010
    649
    1
    18
    Ohhhh, wat spannend! Als ze binnen de 5 mins zijn, dan zeg ik ook een positieve test. Ik vind vooral de tweede foto best duidelijk aangezien streepjes zich moeilijk laten fotograferen :)

Ik duim voor je cakeje!!!!!!!!!!

20. cakeje34

cakeje34 Actief lid

Nov 7, 2012
    237
    0
    0
    deze streepjes stonden er ook binnen 5 minuten,
    het is echt zo eng dit haha
    ben net weer wezen plassen en het roze verlies is nu ook weer bijna weg :(
    ohhh ik kan hier zooo slecht tegen he haha

thx voor jullie reacties trouwens ;)