Ik heb gisteren ochtend positief getest met me ovuluatie test. Alleen heb ik de 14de een duidelijke eisprong gehad. Mijn nod is over 3dagen de 123 huis test geeft negatief aan. En had per ongeluk de ovuluatie test gebruikt. Ik moet vroeg en zwangerschap vaststellen ivm mddicatie gebruik wat schadelijk is voor een baby zou hier voor de 13de naar de gynaecoloog moeten. Als ik zwanger ben is het een luckyshot geweest. De 10 de gemeenschap gehad 13de geopereerd 14 de eisprong en dan zou alles meteen raak moeten zijn. wat zeggen jullie?
Zoals ik schijf ik heb al getest met 123huistesten. Dit gaf helemaal niks aan. Welke testen zijn gevoelig? Lees veel goeds over Kv testen.
Kv 2v5 of zwanger en kids gevoelige dipstick alleen daar moet je de dag op wachten . Ow en action is trouwens ook prima
Sorry ik vond het niet echt duidelijk of dat om een ovulatietest of zwangerschapstest ging. Ik heb zelf goede ervaringen met de Zwanger en kids dipsticks. (maar die moet je dus bestellen)
Sorry voor me iets wat kattige reactie ben doods bang we hadden groenlich t tot de gynaecoloog hier vond dat ze me eerst wouw zien. alles was al besproken anderen medicatie vanaf het moment dat zwanger ben etc. Ben nu zo bang dat als zwanger ben het kindje ziek zal zijn.
Inderdaad. Alleen een zwangerschapstest zegt iets. Een ovulatietest zegt in dezen helemaal niks. Dus nog even een keer testen met Kruidvat 2 voor 5 euro of bijvoorbeeld de CB Digitaal.
Een ovulatie test zegt inderdaad niets! Ik ben er ook de mist mee in gegaan, ik had geen ZS testen meer, dus pakte ik een OT en die was hartstikke negatief dus ik was dus niet zwanger FOUT zie foto
er staat ook nergens dat de ot exspres als zs gebruikt is. het ging perongelijk en vond de uitslag gewoon raar!
Daar had ik overheen gelezen, sorry kruidvat 2v5 vind ik redelijk goed, al heb ik de laatste tijd er wel steeds tuurstreepjes op,
Ben naar de winkel geweest helaas niks te zien. Test morgen ochtend nog eens met ochtend urine. Normaal heb ik pijnlijke borsten in de week voor mijn menstruatie dat heb ik nu niet. En ik heb elke ochtend hoofdpijn en kan snachts niet in slaap komen maar ben smorgens en smiddags echt moe. Moet tussen 1 en half 2 de HA bellen voor een bloedtest zodat we maandag duidelijkheid hebben.