Hoi. Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb een positieve test gehad en dit is de test van 1 dag na nod. Maar ik heb ergens gelezen dat te donker ook een slecht teken kan zijn? Hebben jullie een idee?
Zou me geen zorgen maken hoor! Te donker ken ik niet. Misschien verwar je het met het fenomeen dat testen lichter kunnen worden als er te veel hcg is. Gefeliciteerd met deze prachtige knaller!
Nou....dat kan zeker wel een probleem opleveren...als je niet op een twee- of drieling zit te wachten . Nee, zou me er niet druk om maken. Inderdaad beter te donker dan te licht. Is er geen mogelijkheid dat je al verder bent?
De avatar bij mij was met 16 dpo. Ik wist mijn eisprong dmv tempen. Wellicht was jouw eisprong wat vroeger en ben je wat verder dan je nu denkt
Dat is fijn om te lezen. Nee ik heb ovulatietesten gebruikt en die was duidelijk negatief. Toen duidelijk positief en toen weer negatief. Ik weet wanneer mijn ovulatie was
Ik had ook een vroege knaltest op 15/16 dpo. En tjah hier zijn t er ook 2 dus wie weet.... Maar genoeg meiden met vroege knaltesten waarbij t er 1 is. Dus gewoon genieten je bent gewoon zwanger!
Bedankt voor alle reacties. Volgende week krijg ik al een echo en dan kan ik jullie updaten. Het is spannend