Vanochtend en vanmiddag zw test gedaan, beide licht positief... die van de ochtend duidelijker dan de middag. Had ook een digitale met indicator gekocht met als idee om die morgenochtend te doen, ik kon het alleen net niet laten en heb hem al gedaan (had al even niks gedronken) en deze gaf aan Niet zwanger Iemand hier ervaring mee? Afgelopen 2/3 maanden had ik een cyclus van 26 dagen... daarvoor 28.. morgen is het dag 28
Die digitale hebben meer hcg nodig. Heb je een foton van de licht positieve? Kan ik zien of hrt positief is of mss een indroogstreep
Heb je een foto van de licht positieve testen? En welke ClearBlue heb je gebruikt, die met wekenindicator of die zonder? De een heeft meer HCG nodig namelijk.
Ik heb woensdag miggad/avond cd gedaan gaf aan niet zwanger had ook niet veel gedronken. Gister ochtend opnieuw 1 gedaan en die gaf aan Zwanger 1-2. Kan zijn dat je net iets te weinig hcg in je urine had zitten
Ik krijg de melding dat de bijlage niet beschikbaar is. Je kunt een foto uploaden door bij het plaatsen van een berichtje voor "meer opties" te kiezen en dan op het paperclipje klikken of onder overige opties kiezen voor beheer bijlagen.
Kan ook geen foto zien in je album. Cb met indicator is juist wel gevoelig, dus ben ook benieuwd naar de streepjes
Okay ik zie de streepjes maar die zijn echt nog veel te licht voor de cb om op te reageren. Even doortesten met de kv om te kijken of hij duidelijker wordt.
bedankt voor jullie reacties ik doe morgenochtend nog een KV test..wieweet wordt hij dan al donkerder..
Te licht om door cb te kunnen worden ontdekt. Maandag kijken wat k2v5 doet eventueel is die donkerder kun je cb wel doen
Vanochtend weer een kruidvat gedaan.. deze gaf weer niks aan.. of iedergeval bijna niet met het blote oog te zien Geeft kruidvat 2v5 indrooglijntjes?