Bedankt voor jullie antwoorden meiden! Clear Blue en Kruidvat eigen merk staan bovenaan in deze poll Ik heb sowieso nog een CB in de kast liggen, maar ik probeer toch maar te wachten tot m'n officieële testdatum. Het is me alle keren gelukt om te wachten, dus dan moet het deze keer ook lukken toch
Hmmm.... jammer dat ik maar 1 stem mag uitbrengen... Zowel kruidvat eigen merk (de goedkope, 2 voor 5 euro), de matcare ultra en de clearblue digitaal waren voor nod al positief. matcare ultra 4/5 dagen voor nod kruidvat 3/4 dagen voor nod clearblue digitaal 2 dagen voor nod Ik heb op kruidvat gestemd.
Ik was inderdaad ongeduldig en deed de tests meer als een soort zoethoudertje (de eerste dan). Dacht echt dat ie nog negatief zou zijn... Ook wilde mijn huisarts het zo vroeg mogelijk weten als ik zwanger was ivm een eventuele bbz.
Ik was ongeduldig haha En bij de eerste echo bleek ik een week achter te lopen dus als je t zo bekijkt heb ik met 2 weken en 4 dage getest haha
Ik teste ook positief voor nod met de Kruidvat testen 2 voor 5 euro. Ik vond het streepje zo vaag dat ik twijfelde en heb voor de zekerheid de digitale van Clear blue gedaan. Als je dan zwanger ziet staan is er natuurlijk geen twijfel meer mogelijk.
Hoi Ginny, Heb je dan geen Pregnyl gespoten vlak voor de punctie? Dan kun je pas na ongeveer 12 dagen testen, hè? Anders is 'ie misschien vals positief... Heel veel succes & ik hoop dat je met goed nieuws komt! Groetjes, Jippie
ik heb met de gewone dipstick van sensitest 2 dagen voor nod getest om 4uur smiddags.. en hij was echt helemaal positief maar ik hoor dat een hoop mensen andere ervaringen hebben met sensitest.. Voor jou hoop ik dat wat voor test je ook gebruikt dat heel positief mag zijn !
Met alle testen die ik toen deed Dat waren (even denken)... clear blue, etos en predictor. Als ik het me goed herinner. Overigens waren de streepjes ontzettend licht. Met de digitale van clear blue durfde ik het pas echt te geloven (die heb ik ook gedaan voordat ik ongesteld had moeten worden)! Ik heb trouwens 3 dagen te vroeg getest.
4 dagen voor NOD een hele positieve test van kruitvat ( 2 voor 5 euro) De testen van babyboomshop waren toen heeeel licht positief. liefs dana
Ik heb 4 dagen voor nod getest met babyboomshop. Deze gaf een duidelijke streep. Ook daarna met kruidvat getest en deze was nog veel duidelijker! Beide met middagurine..
Ik had de matcare staafjes, dacht 4 dagen voor mijn NOD positief te hebben getest maar uit de echo bleek 1 dag voor NOD.
Op de dag van men NOD zelf. Clearblue. Heel betrouwbaar. Omdat het lijntje heel licht was, dag erna terug een test gedaan en dikke streep. Predictor vind ik zelf niet zo goed omdat dat nogal lang duurt voor je iets ziet. Groetjes