Vervelen is duur!

Discussion in 'Zwangerschap' started by jdbaby, Dec 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Net een bestelling binnen van de H&M. Kan namelijk moeilijk de deur uit.
    Verveel me stierlijk de afgelopen maand... Nou heb ik iets teveel online geshopt. Je moet wat doen! :oops:
    Ook maar wat dingen voor me vent besteld dan valt het niet zo op...
    Wat doen jullie tegen de verveling? (en om je beter te voelen?)

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik ben helaas ook een kei in online shoppen, verder vermaak ik me op dit forum nog prima en dat is gratis :):)

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

sims 2 :D
    ben volledig verslaafd aan dit spel!

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

surfen (vooral hier en hyves), slapen, slapen, slapen en oja, af en toe een dutje doen :) Ik verveel me niet, maar heb wel veel hangdagen ertussen zitten en daar wordt ik een beetje duf van....

(en natuurlijk zo nu en dan toegeven aan mijn nesteldrang, daar KUN je echt NIET OMHEEN pfffffffff)

5. Liep een btje tegen de muur op vandaag dus heb idd ook maar een profiel aangemaakt hier...
    Van vervelen word ik agressief ;) btje lullig voor het mannetje als hij thuis komt uit het werk....

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

ja kom jou ineens overal tegen, hihihi gezellig hoor! (en doe maar lekker, vind het anders een beetje sneu voor je mannetje straks... :) )

7. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

Feb 9, 2008
    337
    0
    0
    Vervelen is inderdaad duur. Haha. Maar ja shoppen is natuurlijk ook wel vrouw eigen.
    De laatste tijden heb ik ook veel online shopt. Boeken van bevalling tot baby en buikbanden en positiekleding (Tja je wilt er toch leuk bijlopen)

8. Kheb wel geweldige babykleertjes binnen gekregen :D
    Onwijs stoer! Goed voor de voorpret. Word ik misschien weer wat positiver...

9. Libra

Libra Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    2,354
    0
    0
    Ben aan een boek begonnen. :)
    Ik liep al tijden met een idee rond wat ik wilde uitschrijven maar het is er nooit van gekomen. Nu ik er eindelijk tijd voor heb, kan ik het eindelijk allemaal uitschrijven.

10. Ja ging effe niet zo lekker vannochtend... nog 2 dagen he dan krijg je dat... Zit geloof ik al op de 30 berichtjes :oops:
    Krijg er een houten kont van...

11. Cool wat is het onderwerp?
    Men schoonmoeder heeft ook een uitgever gevonden voor haar boek. die van haar gaat over haar nogal heftige leven. Ik ben zo benieuwd hoe het word!
    De titel is morgen doe ik het...

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

whahahaha, mijn kont voel ik niet meer... zit hier volgens mij ook al een paar uurtjes vandaag :oops:

Ja de laatste daagjes/loodjes, spannend hoor! Ik 'moet' er nog 4, of langer natuurlijk... ;)

13. Ja spannend he! Kan niet wachten! Wil zo graag weten hoe het eruit ziet en zo graag van die buik af! Ben bang dat ik 2 weken extra mag....

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

ja, de nieuwsgierigheid is erg he? Weten jullie het geslacht? Wij niet, extra kadootje straks!

ik stel me ook in hoor, op flink overtijd gaan. Dan valt het altijd mee toch?

15. Juist, van het ergste uit gaan! De meest vreselijke horror bevalling en dan valt het vast wel mee :D
    We weten het geslacht sinds de 20 weken echo. Moet zeggen dat het de voorpret wel leuker maakt. We hebben het alleen aan niemand verteld. Heel moeilijk maar we liggen samen helemaal in een deuk over alle speculaties :D

16. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Erg he, ik ben ook zo a productief thuis, soms. Ik heb gewoon in 2 maanden tijd alle 4 de seizoenen van Desperate Housewives gekeken.

Nu heb ik alles afgekeken.

En val ik in een zwart gat.

Een diep zwart gat.

:'(

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

ja, het lijkt me ook wel leuk om het te weten, dat weet je 'wie' er in je buikje zit en een leuk geheimpje samen met je mannetje! We twijfelde ook erg toen met de 20 weken echo. Maar ben blij dat we het toch niet weten!

Ja, de bevalling... ik stel me daar ook op in dat het VRESELIJK, ONMENSELIJK, NIET TE HOUDEN PIJNLIJK is, dan kan het alleen maar meevallen.... lijkt me... :rolleyes:

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

zucht, ik ken het.... hier het eerste seizoen van The O.C. bijna af gekeken....bijna, gelukkig nog niet helemaal... moet er niet aan denken zeg... hihihi

19. Libra

Libra Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    2,354
    0
    0
    Het is een soort moderne fictie met een hintje fantasy. Het gaat over dat God die niet tevreden was met de manier waarop de mens om ging met de wereldreligies, en dus heeft hij zijn engelen naar beneden gestuurd om orde op zaken te stellen... Laten we zeggen dat dat ook niet helemaal goed gaat.

20. Hhahaha heftig onderwerp ook grappig...
    Je moet er maar op komen.. Ik heb niet zoveel fantasie hoor, vandaar dat ik me ook zo verveel.

Men moeder komt aan met knustel dingen, maar dan maak ik weer rommel en heb geen ZIN om dat op te ruimen. Ben best een complex persoon hahaha. Ik doe zo min mogelijk maar verveel me rot... Ben een btje foto's aan het plakken enzo, en probeer lekkere dingen te koken, maar als het klaar is heb ik geen trek meer :$

Share This Page