welke test was het?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lieke23, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Hoi Meiden,

Even een vraag. Ik heb geen idee meer waar ik dat gelezen heb, maar klopt het dat er een ClearBlue test is die je vaker kunt gebruiken?
    Ik heb 2 dagen geleden een gewone Clearblue gebruikt. 12 euro... Gaf dus een foutmelding! Goed balen... Maar er stond in de bijsluiter:Bij foutmelding, probeer een nieuwe teststrip?
    Beetje vreemd... Wie weet wat ik bedoel?

GRoetjes

2. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    hey maar je bent wel zwanger dan?

3. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ja hoor, ik ben zwanger.. Maar het streepje is nog niet even donker op de test en wil mezelf geruststellen met een digitale voordat ik het morgen aan mijn ouders ga vertellen..

4. winnietje

winnietje Niet meer actief

norah. cb testen kun je niet opnieuw gebruiken. Maar in die doosje waar 3 testen in zitten tussen lossen teststrips in. Die moet je dan vervangen. Dat is bij de digi test. 25 euro kostten ze

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik denk dat je die met indicator gebruikt hebt..........toch?
    Daar heb je er maar een van in de verpakking.

ALs je een fout melding kreeg zou ik even naar CB bellen en dan kan je misschien een nieuwe gaan halen.
    Hun vertellen je wel hoe en wat!

Succes :D

6. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ja die heb ik gebruikt. Beetje jammer dat er dan maar 1 strip in zat.
    Die foutmelding kwam wrs doordat ik m te lang of te kort in de urine gehouden heb. Heb gewoon tot 20 geteld, wist niet dat t zo precies kwam met seconden.
    Dus ik denk niet dat ik dan een nieuwe kan krijgen. Tis mn eigen schuld wrs:)

Deel Deze Pagina