hoi, Ik zie inderdaad ook een (licht) plusje! Zou als ik jou was nog wel even doortesten tot ze knallen! Heb goede hoop hoor, succes!
toevallig lees ik net een topic dat deze testen vaak/altijd een licht plusje hebben staan.... verbaasde me er over hoeveel dit beaamde! Ik zelf heb er geen ervaring mee!
ik zie de + ook, maar ik heb ook heel veel gehoord dat die plus testen vaken licht positief laten zien, maar dat het toch niet zo is... ik hoop voor je dat je echt zwanger bent (en eerlijk gezegd denk ik het ook wel een beetje) maar ik zou als ik jou was toch een andere test doen waar alleen een streepje moet komen te staan en geen +
extra vroeg op zo nog even terug naar de kruidvat, 2v5 halen, want ik word gek van onzekerheid, ik hou jullie op de hoogte
ben benieuwd! ik zie ook wel een plusje.. maar weet niet zeker of de | even breed is als de -- als dat zo is heb ik goede hoop voor je
ik zie ook wat bij mij gaf hij t wel duidelijker aan ben benieuwd hoe je test er uit gaat zien spannend hoor
hey dames, net nog snel naar het centrum gecrosst, 2v5 euro gehaald en wat blijkt nu kan ik er niet meer omheen dik vet positief. Duidelijk een tweede streep te zien, ik ben happy ik wist het wel maar die bevestiging is toch wel prettig.
Gefeliciteerd meid! ben je al overtijd of zit je nog voor je nod? Ben indd ook erg benieuwd naar een foto ennuh... hoe voel je je? dat je denkt dat je zwanger bent