ik ben bezig voor mijn 1e ronde. heb op dit moment de op bezoek. maar ben al flink aan het klussen!! ik ga zaterdag voor een aantal weken op vakantie. ik kan daar dus geen test kopen. Welke test gebruiken jullie en welke is het makkelijkste in gebruik? ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!!!
hoi. wat lekker dat je op vakantie gaat. je kan testen kopen gewoon van een huismerk van een drogist. je kan ze op deze site in de webwinkel kopen en dan krijg je zel thuis gestuurd en je hebt ook bijvoorbeeld clearblue die zijn ook erg goed. je hebt dus meerder mogelijkheden. veel plezier en succes. gr tascha
ik denk dat ze binnen een paar dagen binnen zijn. moet je even kijken hiernaast bij webwinkel en daar zal het vastw el bij staan. gr tascha
Ik heb gisteren morgen de testen van deze site besteld en ik haal ze net uit bus. Echt super snel dus en nu heb ik er 3 voor de prijs van 1 van de drogist. (lijkt wel een aanbieding ) En dan had ik daar nog wel het huismerk gekocht. Als ik het hier zo lees zijn de testen van hier prima. Alvast een fijne vakantie, Gr Droom