Zoals al eerder ergens geschreven was ik aan de pil, ben een tijdje ziek geweest (diaree en overgeven) waardoor ik als ik sex had met mijn vriend gewoon een condoom gebruikte. Helaas is die gescheurd en voel ik allerlei kwaaltjes. Op advies ben ik gestopt met de pil meteen en vandaag een test gedaan.. Niet gepland, wel zeer gewenst natuurlijk. Ik dacht er dus niet over na, maar nu begint alles een beetje te dagen, en stel het is zo..dan zou ik hartstikke blij zijn! Dus er is een beetje hoop van mijn kant.. Wat denken jullie? Orgineel:
Hoi Sanne, ik zie duidelijk een streepje hoor! Dus een voorzichtige gefeliciteerd! (ik lees steeds vaker over vals positieve kv testen, dus ik zou morgen nog een testje wagen!)
Ja hoor, ik zie een streepje! Dus een voorzichtige gefeliciteerd! Hopelijk heb je over een paar dagen een nog duidelijkere test! Liefs
Ik zie zeker een streepje maar wel héél vaag. Over een paar daagjes nog eens proberen. Ik duim voor je!
Sorry ik zie niets op de eerste foto. op de 2e wel maar ja die is bewerkt. En het is niet de bedoeling dat je een foto bewerkt zodat je er wat op ziet.
zo zie je m beter... Bewerkt ja Is toch niet erg er komt heus geen streepje opeens te staan als je m bewerkt hoor...
Ik zie op beide foto's een streep. De eerste heb ik wel even moeten vergroten maar die in het negatief is duidelijker!