Hallo allemaal. Ik ben net hier op het forum. Ik ben in juli gestopt met de pil. Nu heb ik al een aantal keer een test gedaan negatief Aankomend weekend mag ik weer testen. Nu ben ik de afgelopen dagen s'morgens voor het gaan werken misselijk. Zou het een voorteken zijn. Ik durf niet te veel hier over na te denken anders valt het dadelijk weer tegen. Zijn er nog meer symptomen,(behalve pijnlijke borsten en misselijk)? Groetjes Ine
Ik denk dat er heel veel kwaaltjes zijn meid en dat is het vervellende aan zwanger willen worden Je lichaam houd je iedere keer weer voor de gek Ik ben nu ook al 20 dagen overtijd, en heb weinig of geen kwaaltjes, normaal meer als ik niet zwanger blijk te zijn. En ook al 2 testen negatief gehad en gisteren op ziekenhuis getest hoor ik misschien morgen anders donderdag Als daar niets uit komt krijg ik een echo : Meid doe nog een test en heel veel hopen dat het waar mag zijn, ik DUIM heel hard voor je mee houd je ons op de hoogte meid Veel liefs winnie
Er zijn inderdaad zoveel kwaaltjes die een zwangerschap kan betekenen maar ook een nadere menstruatie. Zelf had ik eigenlijk niet door dat ik zwanger was. De symtomen die ik had, gevoelige borsten, buikpijn, rugpijn dat uitstraalde naar billen en benen, was voor mij een menstruatie op komst en dacht ook een blaasontsteking te hebben doordat de pijn zo heftig was. Maar niets was waar, ben gewoon hartstikke zwanger. Het verschilt van mens tot mens. De een heeft geen symtomen en de ander wel. Succes en hopen op een positieve test!
Hoi hoi, Je kan ook eens kijken bij het forum zwanger zijn en dan eerste symptomen misschien kun je daar wat meer info vinden. Groetjes, Bibu !
Bedankt voor jullie reacties en tips. Ik wacht het weekend af als ik dan niet ongi ben. Ga ik weer testen. Jullie horen van me. Groetjes Ine